ŁAZIENKA 2008

2008-04-25 13:40

Szerokie spektrum poruszanych tematów, prelekcje prowadzone przez najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach - gwarantujące informacje często niedostępne w normalnym obiegu biznesowym. I Ogólnopolskie Spotkanie Branży Łazienkowej - Łazienka 2008 odbędzie się (19-20 maja) w Rawie Mazowieckiej. "Każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie" - zapewnia branżę Stowarzyszenie Łazienka, inicjator i organizator konferencji .

"Pomysł zorganizowania spotkania dla całej naszej branży zrodził się spontanicznie na jednym z ostatnich zebrań członkowskich naszego Stowarzyszenia. Dyskutowaliśmy właśnie po raz kolejny kwestię targów łazienkowych. Formuła ostatniego Aquasanu, czy też nowe propozycje dotyczące Budmy nie znalazły uznania w branży" - wyjaśnia Marcin Kołodziejczyk, prezes Stowarzyszenia Łazienka. - "Rok 2008 zapowiadał się kolejnym okresem bez wyraźnie określonego miejsca, gdzie będą się mogli spotkać ludzie związani z sektorem wyposażenia łazienek. A spotkania takie są potrzebne. Na naszym dynamicznie rozwijającym się rynku pojawiają się przecież ciągle nowe firmy, zaś w dotychczas istniejących następują istotne zmiany. Zarówno w całej gospodarce jak też w naszym obszarze dają się zauważyć nowe zjawiska i tendencje. Należy się temu wszystkiemu dokładnie przyglądać i o tym dyskutować. Jeżeli impreza targowa nie może zagwarantować nam takiej okazji to zróbmy konferencję! Zaprośmy na nią wszystkich z branży, nie tylko członków naszej organizacji. I tak się stało."

I Ogólnopolskie Spotkanie Branży Łazienkowej - Łazienka 2008 odbędzie się 19-20 maja 2008 roku w Rawie Mazowieckiej. Zaplanowane tematy konferencji to:
1. Prognozy dla rynku dla rynku budowlanego w Polsce na najbliższe lata
Ogólna sytaucja gospodarcza kraju jako element ukazania zmiany zamożności społeczeństwa. Analiza rynku budowlanego - ilość mieszkań, domów odawanych do użytku, w budowie i rozpoczętych jako wskaźniki kształujące przyszły popyt na materiały budowlane w tym elementy wyposażenia do aranżacji łazienek.
2. Inwestorzy indywidualni na rynku łazienkowym w Polsce
Plany remontowo-budowlane polskich gospodarstw domowych, ze szczególnym uwzględnieniem prac związanych z obszarem łazienki. Kondycja marek na rynku łazienkowym.
3. Perspektywy rynku wyposażenia łazienek w kontekście inwestycji związanych z EURO 2012
4. Uwarunkowania rozwoju rynku - proponowane zmiany prawne. Dyskusja
5. Analiza popytu na usługi hotelowe w latach 2004-2007 oraz trendy w wyposażeniu łazienek hotelowych w nowopowstających obiektach hotelowych w kontekście inwestycji związanych z EURO 2012
6. Glazurnicy jako nowe medium komunikacji z konsumentami
Charakterystyka marketingowa członków Polskiego Zrzeszenia Płytkarzy oraz analiza ich roli w procesie zakupów wyposażenia łazienkowego.
7. Jak zaistnieć na rynku e-Commerce i stworzyć skuteczny kanał dystrybucji
Analiza rynku sprzedaży online. Bricks&Clicks, czyli przejście od sprzedaży tradycyjnej do internetowej. Kilka wskazówek co należy wykonać, a czego unikać. Efektywne narzędzia interaktywne zwiększające sprzedaż oraz budujące własną markę.
8. Jak osiągnąć rosnące cele sprzedaży w warunkach silnej konkurencji
9. Charakterystyka najlepiej sprzedających się produktów wyposażenia łazienki w polskich salonach łazienkowych

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej