Jak w czasach kryzysu zwiększyć sprzedaż mieszkań? Konferencja dla deweloperów

2012-04-24 13:02
Jak w czasach kryzysu zwiększyć sprzedaż mieszkań? Konferencja dla deweloperów Premedium Trendy 2012
Autor: brak danych

Jak w czasach kryzysu deweloperzy mogą zainteresować swoją ofertą klientów i zwiększyć sprzedaż mieszkań? W jaki sposób przekonać kobiety do zakupu mieszkania? Za pomocą jakich narzędzi promować swoje inwestycje w Internecie? – odpowiedzi na te pytania dostarczy tegoroczna konferencja Premedium Trendy 2012 – marketing i sprzedaż nieruchomości.

Jak deweloperzy mogą zainteresować swoją ofertą klientów w czasach kryzysu? W jaki sposób powinni przekonać kobiety do zakupu mieszkania? Za pomocą jakich narzędzi promować swoje inwestycje mieszkaniowe w Internecie? Jak zwiększyć skuteczność i poprawić sprzedaż mieszkań? – odpowiedzi na te pytania dostarczy tegoroczna konferencja Premedium Trendy 2012 – marketing i sprzedaż nieruchomości.

Czy w czasach kryzysu deweloperzy mogą poprawić sprzedaż mieszkań?

Premedium Trendy 2012 to już trzecia edycja jedynej w Polsce konferencji w całości poświęconej marketingowi i sprzedaży na rynku nieruchomości. Konferencja odbędzie się odbędzie się 22 maja w hotelu Radisson Blu Centrum w Warszawie.

Wśród prelegentów będą m.in.: Daria Affeltowicz (Dom Badawczy Maison), Katarzyna Cieślik (Glossy Media), Krzysztof Czerkas (BRE Bank Hipoteczny) Jarosław Jędrzyński (RynekPierwotny.com.), Agnieszka Oskędra (Buoygues Immobilier Polska), Henryk Puszcz (House of Skills), Paweł Sala (Freshmail), Michał Sepioło (International Service Chceck), Dariusz Wilk (GANT SA), Dorota Wychowaniec (Online Advertising Network).

Spotkanie podzielono na cztery bloki tematyczne:

  • Marketing nieruchomości w czasach kryzysu - W czasach kryzysu klienci ostrożniej podejmują decyzje o zakupie mieszkania. Jak zatem deweloperzy mają zainteresować ich swoją inwestycją? Jak zmienił się proces decyzyjny i jakie działania zapewnią sukces sprzedażowy w trudnych czasach?
  • Marketing nieruchomości skierowany do kobiet - Chociaż zakup mieszkania to decyzja całej rodziny, to jak wynika z badań do kobiet należy decydujące słowo. Kobiety dokonują pierwszej selekcji i mają  znaczący wpływ na wybór lokalizacji i kształtu lokalu. Czym się różni proces decyzyjny kobiet i mężczyzn? W jaki sposób formułować przekaz marketingowy inwestycji mieszkaniowej, aby zainteresować kobiety?
  • Skuteczna promocja nieruchomości w Internecie - Jakie są typy kampanii internetowych i jaka jest ich rola w sprzedaży inwestycji? Metody budowania bazy kontaktów w oparciu o kampanie internetowe? Czy e-mailing może być wykorzystywany do budowania relacji i motywowania klientów do zakupu mieszkania?
  • Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży? - czyli co zrobić, aby kontakt klienta z biurem sprzedaży przełożył się na podpisanie umowy? Eksperci od sprzedaży mieszkań opowiedzą o pierwszym wrażeniu, kompetentnej informacji oraz budowaniu relacji z klientem. Paneliści będą również dyskutować o roli polityki cenowej oraz usług dodanych w motywowaniu klienta do podjęcia decyzji.


Zobacz cały program www.premediumtrendy.pl i zarejestruj się!

	Jak w czasach kryzysu zwiększyć sprzedaż mieszkań? Konferencja dla deweloperów Premedium Trendy 2012
Autor: brak danych
Czytaj więcej