W ramach nowych struktur DTZ
Od momentu połączenia firm DTZ i Donaldsons, dyrektorem zarządzającym Property Management w DTZ Retail Polska jest Grzegorz Dudziak. Człowiek, który tworzył Donaldsons, obecnie w DTZ odpowiada za zarządzanie portfoliami 30. nieruchomości komercyjnych (w tym 10. centrów handlowych) należących do międzynarodowych klientów. Natomiast nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem centrów handlowych zarządzanych przez DTZ (koordynacja, kontrola przygotowania oraz wykonania budżetów operacyjnych obiektów) został powierzony nowemu dyrektorowi opreacyjnemu warszawskiego oddziału DTZ - Wojciechowi Zawierusze. A w lutym 2008 r. do zespołu Project & Building Consultancy DTZ dołączył Wojciech Heliasz, jako Senior Project Manager.
Grzegorz Dudziak, Managing Director of Property Management, DTZ Retail Polska Sp. z o.o.
Do jego obowiązków należy kreowanie rozwoju usług serwisowych DTZ w kierunku zaawansowanego Property Management, Facility Management oraz usług typu Asset Management Services, współpraca w ramach międzynarodowego środowiska DTZ, utrzymywanie partnerskich relacji z kluczowymi, międzynarodowymi i polskimi klientami firmy. Zespół Managing Director'a liczy obecnie ponad 120 osób i stale się rozwija.
Przed podjęciem pracy w DTZ Grzegorz Dudziak przez ponad 20 lat pracował w środowisku miedzynarodowym w charakterze dyrektora zarządzającego firmami lub kluczowymi departamentami firm. Na początku lat 90-tych przez 4 lata pełnił funkcję dyrektora zarządzającego niemieckiej firmy handlowej Mirja Fleischexport GmbH w Duisburgu. Po powrocie do kraju rozpoczął prace dla holenderskiego koncernu Ahold, początkowo jako dyrektor hipermarketu, a potem jako dyrektor operacyjny sieci hipermarketów Ahold Polska. Był odpowiedzialny za otwarcie dla Aholda 11. hipermarketów (w tym 9. w 2001 r). Współorganizował dla Ahold Real Estate CE firmę zajmujacą się ekspansją centrów handlowych Aholda pod nazwą Ahold Commercial Centres Poland - był jej Generalnym Managerem odpowiedzialnym za otwarcie 3 centrów handlowych.
W 2002 r. rozpoczął, na zlecenie firmy Ahold i Donaldsons UK, organizację firmy specjalizującej się w zarzadzaniu nieruchomościami komercyjnymi. Firma ta funkcjonowała na rynku polskim przez 5 lat pod nazwą Donaldsons Polska i była postrzegana jako jeden z wiodących, niezależnych specjalistów dziedzinie property i asset management. Grzegorz Dudziak pełnił w niej funkcję członka zarządu oraz dyrektora zarzadzającego. W 2007 Donaldsons Polska, po międzynarodowym połączeniu firm DTZ i Donaldsons, weszła w skład grupy DTZ i obecnie funkcjonuje pod jej nazwą.
Grzegorz Dudziak ma wykształcenie wyższe, ekonomiczne ze specjalizacją: Planowanie i Finanse oraz tytuły; MRICS, Licencjonowanego Zarządcy Nieruchomości oraz Dyplomowanego Syndyka i Likwidatora Przedsiębiorstw.
Wojciech Zawierucha, dyrektor operacyjny w DTZ w Warszawie
"Cieszę się, że mam możliwość funkcjonowania w ramach poszerzonych struktur DTZ, co niewątpliwe daje mi większe możliwości działania. Co wiąże się również ze zwiększą odpowiedzialnością, ale wierzę w aktywne wsparcie ze strony moich kolegów" - mówi nowy dyrektor operacyjny.
Pierwsze lata zawodowej kariery Wojciecha Zawieruchy związane były z pracą w pionie handlowym oraz logistyki międzynarodowego producenta i dystrybutora z branży spożywczej (Schwartau, Hero). W 2000 r. związał się z handlem detalicznym podejmując pracę dla firmy Wólczanka S.A. (jako koordynator sieci kilkudziesięciu salonów firmowych), a następnie - dla grupy Eastbridge (menadżer w Domach Towarowych Centrum i Galerii Centrum).
W 2003 r. rozpoczął pracę w Donaldsons Polska - początkowo jako Project Manager, a później Dyrektor CH Galeria Pomorska w Bydgoszczy. W 2005 r. został Asset Managerem portfolia obiektów jednego z klientów firmy. W lipcu 2007 r. objął stanowisko dyrektora operacyjnego w Donaldsons Polska.
Wojciech Zawierucha brał udział w kilku projektach due dilligence i audytach nieruchomości komercyjnych. W 2006 r. otrzymał certyfikat "Best Centre Manager, Mainland Europe" przyznawany przez Donaldsons na corocznej "Retail Management Conference". Ukończył studia podyplomowe zarządzania nieruchomościami.
Wojciech Heliasz, Senior Project Manager DTZ w Warszawie
W lutym 2007 r. dołączył do zespołu Project & Building Consultancy warszawskiego biura DTZ. Jako Senior Project Manager zajmuje się prowadzeniem projektów budowlanych i aranżacyjnych, a także nadzorem specjalizowanego zespół Project Management, co wzmacnia możliwości DTZ w zakresie fit-out'u powierzchni komercyjnych i biurowych.
Ukończył uniwersytet Leuven w Belgii. Wcześniej pracował jako Project Manager w CB Richard Ellis. Ma również doświadczenie w prowadzeniu inwestycji dla sieci sklepów SMYK oraz H&M.
DTZ jest jedną z wiodących międzynarodowych firm doradczych z zakresu nieruchomości, zatrudniającą na całym świecie ponad 11 000 osób w biurach zlokalizowanych w 140 miastach, w 45 krajach. Firma działa na rzecz międzynarodowych firm, instytucji finansowych, deweloperów oraz inwestorów. W Polsce firma DTZ obecna jest od 1994 r., stanowiąc część spółki DTZ Holdings plc, notowanej od 1987r. na giełdzie papierów wartościowych w Londynie. DTZ Retail Polska Sp. z o.o. (po włączeniu Donaldsons Polska) jest obecnie jedną z największych w Polsce firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudniającą blisko 180 pracowników, świadczących usługi z zakresu: doradztwa inwestycyjnego, pośrednictwa, pozyskiwania gruntów, wycen nieruchomości, badań rynkowych, doradztwa inwestycyjno-budowlanego oraz zarządzania nieruchomościami.