Grzegorz Dudziak, Managing Director of Property Management, DTZ Retail Polska Sp. z o.o.
Do jego obowiązków należy kreowanie rozwoju usług serwisowych DTZ w kierunku zaawansowanego Property Management, Facility Management oraz usług typu Asset Management Services, współpraca w ramach międzynarodowego środowiska DTZ, utrzymywanie partnerskich relacji z kluczowymi, międzynarodowymi i polskimi klientami firmy. Zespół Managing Director'a liczy obecnie ponad 120 osób i stale się rozwija.
Przed podjęciem pracy w DTZ Grzegorz Dudziak przez ponad 20 lat pracował w środowisku miedzynarodowym w charakterze dyrektora zarządzającego firmami lub kluczowymi departamentami firm. Na początku lat 90-tych przez 4 lata pełnił funkcję dyrektora zarządzającego niemieckiej firmy handlowej Mirja Fleischexport GmbH w Duisburgu. Po powrocie do kraju rozpoczął prace dla holenderskiego koncernu Ahold, początkowo jako dyrektor hipermarketu, a potem jako dyrektor operacyjny sieci hipermarketów Ahold Polska. Był odpowiedzialny za otwarcie dla Aholda 11. hipermarketów (w tym 9. w 2001 r). Współorganizował dla Ahold Real Estate CE firmę zajmujacą się ekspansją centrów handlowych Aholda pod nazwą Ahold Commercial Centres Poland - był jej Generalnym Managerem odpowiedzialnym za otwarcie 3 centrów handlowych.
W 2002 r. rozpoczął, na zlecenie firmy Ahold i Donaldsons UK, organizację firmy specjalizującej się w zarzadzaniu nieruchomościami komercyjnymi. Firma ta funkcjonowała na rynku polskim przez 5 lat pod nazwą Donaldsons Polska i była postrzegana jako jeden z wiodących, niezależnych specjalistów dziedzinie property i asset management. Grzegorz Dudziak pełnił w niej funkcję członka zarządu oraz dyrektora zarzadzającego. W 2007 Donaldsons Polska, po międzynarodowym połączeniu firm DTZ i Donaldsons, weszła w skład grupy DTZ i obecnie funkcjonuje pod jej nazwą.
Grzegorz Dudziak ma wykształcenie wyższe, ekonomiczne ze specjalizacją: Planowanie i Finanse oraz tytuły; MRICS, Licencjonowanego Zarządcy Nieruchomości oraz Dyplomowanego Syndyka i Likwidatora Przedsiębiorstw.
Wojciech Zawierucha, dyrektor operacyjny w DTZ w Warszawie
"Cieszę się, że mam możliwość funkcjonowania w ramach poszerzonych struktur DTZ, co niewątpliwe daje mi większe możliwości działania. Co wiąże się również ze zwiększą odpowiedzialnością, ale wierzę w aktywne wsparcie ze strony moich kolegów" - mówi nowy dyrektor operacyjny.
Pierwsze lata zawodowej kariery Wojciecha Zawieruchy związane były z pracą w pionie handlowym oraz logistyki międzynarodowego producenta i dystrybutora z branży spożywczej (Schwartau, Hero). W 2000 r. związał się z handlem detalicznym podejmując pracę dla firmy Wólczanka S.A. (jako koordynator sieci kilkudziesięciu salonów firmowych), a następnie - dla grupy Eastbridge (menadżer w Domach Towarowych Centrum i Galerii Centrum).
W 2003 r. rozpoczął pracę w Donaldsons Polska - początkowo jako Project Manager, a później Dyrektor CH Galeria Pomorska w Bydgoszczy. W 2005 r. został Asset Managerem portfolia obiektów jednego z klientów firmy. W lipcu 2007 r. objął stanowisko dyrektora operacyjnego w Donaldsons Polska.
Wojciech Zawierucha brał udział w kilku projektach due dilligence i audytach nieruchomości komercyjnych. W 2006 r. otrzymał certyfikat "Best Centre Manager, Mainland Europe" przyznawany przez Donaldsons na corocznej "Retail Management Conference". Ukończył studia podyplomowe zarządzania nieruchomościami.
Wojciech Heliasz, Senior Project Manager DTZ w Warszawie
W lutym 2007 r. dołączył do zespołu Project & Building Consultancy warszawskiego biura DTZ. Jako Senior Project Manager zajmuje się prowadzeniem projektów budowlanych i aranżacyjnych, a także nadzorem specjalizowanego zespół Project Management, co wzmacnia możliwości DTZ w zakresie fit-out'u powierzchni komercyjnych i biurowych.
Ukończył uniwersytet Leuven w Belgii. Wcześniej pracował jako Project Manager w CB Richard Ellis. Ma również doświadczenie w prowadzeniu inwestycji dla sieci sklepów SMYK oraz H&M.
DTZ jest jedną z wiodących międzynarodowych firm doradczych z zakresu nieruchomości, zatrudniającą na całym świecie ponad 11 000 osób w biurach zlokalizowanych w 140 miastach, w 45 krajach. Firma działa na rzecz międzynarodowych firm, instytucji finansowych, deweloperów oraz inwestorów. W Polsce firma DTZ obecna jest od 1994 r., stanowiąc część spółki DTZ Holdings plc, notowanej od 1987r. na giełdzie papierów wartościowych w Londynie. DTZ Retail Polska Sp. z o.o. (po włączeniu Donaldsons Polska) jest obecnie jedną z największych w Polsce firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudniającą blisko 180 pracowników, świadczących usługi z zakresu: doradztwa inwestycyjnego, pośrednictwa, pozyskiwania gruntów, wycen nieruchomości, badań rynkowych, doradztwa inwestycyjno-budowlanego oraz zarządzania nieruchomościami.