"Purmo Expert" w kolejnej odsłonie
Trwa drugi etap tegorocznego konkursu "Purmo Expert - Instalator". Program skierowany jest do instalatorów zajmujących się montażem produktów Purmo. Instalator, który uzbiera i prześle największą ilość punktów w ciągu trwania konkursu otrzyma nagrodę główną - wycieczkę zagraniczną dla dwóch osób.
To już VII edycja programu "Purmo Expert - Instalator" firmy Rettig Heating. Rozpoczęła się 1 kwietnia 2007 r. i składa się z trzech etapów. Pierwszy zakończył się w czerwcu br. Obecny, drugi etap - zakończy się we wrześniu. Ostatnia część konkursu potrwa od października do końca listopada.
Mechanizm działania programu jest prosty. Instalatorzy muszą zbierać specjalne etykiety z grzejników marki Purmo lub z opakowań elementów systemu ogrzewania podłogowego. Każda etykieta przeliczana jest na punkty, za które uczestnicy programu otrzymują nagrody. Aby wziąć udział w konkursie, należy odesłać zebrane etykiety wraz z zamówieniem wybranej nagrody. Spośród nagród laureaci mogą wybrać - w ramach zdobytych punktów - narzędzia renomowanych marek, ubrania robocze, torby podróżne, koszulki i inne gadżety Purmo. Zdobyte punkty można wymieniać także na pieniądze (gromadzone na karcie VISA) i przeznaczyć je na dowolny cel.
Każdy uczestnik konkursu może brać udział we wszystkich jego częściach. Instalator, który we wszystkich etapach konkursu zdobędzie najwięcej punktów wygra wycieczkę zagraniczną wartości 5000 zł.
Program "Purmo Expert - Instalator" skierowany jest do instalatorów produktów Purmo i ma na celu budowanie lojalności do firmy, jak również przekazanie instalatorom niezbędnej wiedzy o produktach firmy. Dlatego uczestnicy programu zapraszani są na szkolenia oraz na branżowe imprezy targowe. Dodatkowo, instalatorzy informowani są na bieżąco o nowościach w ofercie Purmo i aktualnych promocjach, jak również otrzymują specjalnie do nich skierowany biuletyn "Purmo Expert". - Zależy nam na satysfakcji klienta ostatecznego, a możliwe jest to tylko wówczas, gdy monter ogrzewania będzie w pełni kompetentnym fachowcem. Działania te są także częścią naszej nowej filozofii marki "The Warm Society" wprowadzonej w tym roku. Ludzie, a więc wszyscy nasi pracownicy oraz instalatorzy Purmo, to jeden z czterech filarów, obok Inspiracji, Produktów i Jakości, na których została ona oparta - wyjaśnia Emilia Dudek, Marketing Manager w firmie Rettig Heating.
Podobny program, "Purmo Expert - Projektant", firma Rettig Heating prowadzi dla projektantów instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej i zimnej wody użytkowej. Szczegóły dotyczące obu programów oraz katalog nagród znaleźć można na www.purmo.com/pl