Zakupy w Młynie
Na 2-hektarowej działce, w północnej części Wrocławia zostało otwarte nowe centrum handlowe. Inwestorem jest spółka Helical Poland.
Park Handlowy Młyn ma ok. 9600 m2 powierzchni handlowej. Mieści się na niej 9 wielkopowierzchniowych sklepów, takich jak: Carpetright, Deichmann, Halfords, Kakadu, Komfort, MediaExpert, Megasklep Dziecko, Piotr i Paweł oraz SuperPharm.
Park powstał w sąsiedztwie budowanego centrum handlowego Korona. Położenie to inwestor uważa za atut – oferta najemców nie została zdublowana, a jedynie uzupełniona o inne sklepy.
„Dostrzegamy naprawdę duży potencjał w naszej wrocławskiej inwestycji. Dzięki doskonałemu skomunikowaniu z drogą ekspresową E67 aż 180 000 mieszkańców może dojechać do Młyna w bardzo krótkim czasie. Znaczącym atutem jest także rozległy i bezpłatny parking oraz położenie w handlowej okolicy” – mówi Jonathan Tinker – dyrektor Helical Poland.
Budowa obiektu rozpoczęła się w maju 2008 r.