Zakupy w Młynie

2008-11-15 16:41

Na 2-hektarowej działce, w północnej części Wrocławia zostało otwarte nowe centrum handlowe. Inwestorem jest spółka Helical Poland.

Park Handlowy Młyn ma ok. 9600 m2 powierzchni handlowej. Mieści się na niej 9 wielkopowierzchniowych sklepów, takich jak: Carpetright, Deichmann, Halfords, Kakadu, Komfort, MediaExpert, Megasklep Dziecko, Piotr i Paweł oraz SuperPharm.
Park powstał w sąsiedztwie budowanego centrum handlowego Korona. Położenie to inwestor uważa za atut – oferta najemców nie została zdublowana, a jedynie uzupełniona o inne sklepy.

„Dostrzegamy naprawdę duży potencjał w naszej wrocławskiej inwestycji. Dzięki doskonałemu skomunikowaniu z drogą ekspresową E67 aż 180 000 mieszkańców może dojechać do Młyna w bardzo krótkim czasie. Znaczącym atutem jest także rozległy i bezpłatny parking oraz położenie w handlowej okolicy” – mówi Jonathan Tinker – dyrektor Helical Poland.

Budowa obiektu rozpoczęła się w maju 2008 r.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej