Od kompetencji pracownika do konkurencyjności firmy

2008-06-16 13:31

Uniwersytet, stworzony przez Skanską, jest wyjątkowy. Do grona studentów zaliczyć należy brygadzistów, głównych specjalistów, kierowników, inżynierów, koordynatorów, menedżerów i dyrektorów oddziałów. Cykl szkoleń, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, zakończy się 30 czerwca 2008 roku.

Projekt trwa od ponad dwóch lat. W tym czasie przeprowadzono 615 szkoleń, wzięło w nich udział około 2300 pracowników. Zajęcia odbywały się w jednostkach organizacyjnych firmy na terenie całej Polski. Dotyczyły m.in. negocjacji, sztuki prezentacji, motywowania, zarządzania przez cele, a także rozwoju umiejętności komunikacyjnych. Cel? Zwiększenie konkurencyjności firmy poprzez wzrost kompetencji i wiedzy pracowników. Uczestnicy chwalili sobie wyjątkową atmosferę zajęć, sposób ich prowadzenia, przydatność proponowanej tematyki w codziennej pracy.

Skanska zapłaciła za projekt 6,2 mln zł, przy czym 4 mln zł otrzymała z Europejskiego Funduszu Społecznego. Do pozyskania pieniędzy, jak i przeprowadzenia szkoleń wykorzystała zaplecze firmy doradczej House of Skills.

Sondaże potwierdzają celowość podejmowanych działań: wśród firm, zatrudniających inżynierów, Skanska już po raz trzeci została uznana za najlepszą. Wygrała ostatni ranking "Firma dla Inżyniera" (rozstrzygnięcie konkursu miało miejsce w 2008 roku - przyp. red.), była też jego liderem w latach 2004 i 2003.

Foto: ITBC Communication Sp. z o.o

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej