Obecność na jednym z bardziej strategicznych światowych rynków, jakim jest Rosja, podyktowana jest strategią internacjonalizacji, przyjętą w chwili wejścia spółki Nice na giełdę .
Sektor automatyki dla domu rozwija się w ostatnich latach w Rosji bardzo dynamicznie i przewiduje się, że ten pozytywny trend utrzyma się przez kilka kolejnych lat. Dotyczy to w dużej mierze automatyki marki Nice i nic nie wskazuje na to, aby sytuacja ta uległa zmianie. Co więcej, na rosyjskim rynku wyraźnie wyłania się grupa konsumentów doceniających produkty produkcji włoskiej pod względem ich komfortu, technologii i oryginalnego designu, których Nice jest dostawcą na całym świecie.
Spółka Nice SA, założona w latach 90., notowana na włoskiej giełdzie papierów wartościowych, działa w sektorze automatyki dla domu (automaty do bram wjazdowych, garażowych, szlabanów, silników do rolet okiennych oraz markiz), systemów automatyki z zasilaniem słonecznym i od 2008 roku także bezprzewodowych systemów alarmowych. Nice eksportuje swoje produkty do ponad 100 krajów, dzięki czemu udział eksportu w bilansie sprzedaży spółki wynosi ponad 80%.