Misja gospodarcza na giełdę kooperacyjną dla branży budowlanej RESTA 2011
Zachęcamy polskich przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej na bezpłatną międzynarodową giełdę kooperacyjną RESTA 2011, która odbędzie się w Wilnie 14 kwietnia 2011 r. podczas 18. Międzynarodowych Targów Budownictwa i Renowacji RESTA 2011.
Organizatorami misji są ośrodki Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego i Lubelskiej Fundacji Rozwoju. Współorganizatorami giełdy kooperacyjnej są również: Wileńska Izba Handlu, Przemysłu i Rzemiosła, Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego, Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego oraz Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Wilnie.
Dla kogo?
Giełda kooperacyjna dedykowana jest przedsiębiorcom, których zakres działalności obejmuje następujące sektory:
- materiały i artykuły budowlane,
- materiały do wykończenia wnętrz,
- okna, drzwi, bramy,
- urządzenia grzewczo-wentylacyjne,
- systemy doprowadzania i odprowadzania wody,
- instalacje elektryczne w budynkach,
- środki i systemy bezpieczeństwa w budynkach,
- maszyny, sprzęt i narzędzia budowlane,
- ciesielstwo i inne konstrukcje,
- usługi budowlane i renowacyjne, projekty, konsultacje,
- aranżacja przydomowych terenów zieleni,
- budownictwo ekologiczne i energooszczędne.
Uczestnicy giełdy będą mieli zapewnione:
- pomoc w rezerwacji hotelu,
- darmowy wstęp na teren targów w dniu giełdy (wstęp na targi w pozostałe dni kosztuje ok. 3 euro),
- zamieszczenie profilu firmy w katalogu firm dostępnym dla uczestników imprezy,
- udostępnienie profili i danych kontaktowych pozostałych uczestników, organizację i koordynację spotkań biznesowych,
- opiekę współorganizatorów imprezy w trakcie jej trwania.
Zobacz także: PPP to nie panaceum ale szansa dla inwestycji
Dzięki uprzejmości jednego ze współorganizatorów misji – Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego – jest możliwość skorzystania z bezpłatnego transportu autokarem na trasie Białystok – Wilno – Białystok. Koszty dojazdu do Białegostoku, zakwaterowania i wyżywienia w Wilnie firmy ponoszą we własnym zakresie.
Jak to działa?
Udział w giełdzie kooperacyjnej jest bezpłatny, ale konieczna jest wcześniejsza rejestracja na stronie przedsięwzięcia. Uczestnicy określają w nim profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, jaką chcieliby nawiązać.
Dane zarejestrowanych firm umieszczane są w katalogu on-line na stronie imprezy. Z katalogu on-line zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby spotkać się podczas giełdy. Każdy uczestnik giełdy, który wskazał partnera do spotkań lub został wskazany przez inną uczestniczącą firmę, otrzymuje indywidualny harmonogram spotkań, a 14 kwietnia 2011 r. przy ponumerowanych stolikach odbędą się serie uprzednio zaaranżowanych spotkań pomiędzy dobranymi w pary firmami. Taka formuła giełdy to efektywny, tani i wygodny sposób na spotkanie wielu potencjalnych partnerów biznesowych w jednym miejscu i czasie.
Wszyscy zainteresowani udziałem w giełdzie kooperacyjnej muszą dokonać rejestracji do 1 kwietnia
Giełda kooperacyjna Resta 2011 jest doskonałą okazję do zapoznania się z nowymi technologiami, nawiązania kontaktów biznesowych podczas spotkań oraz kontaktów nieformalnych podczas całej giełdy, wymiany doświadczeń z zagranicznymi przedstawicielami biznesu: dostawcami, podwykonawcami, klientami, pozyskania nowych zleceń, znalezienia partnerów do wspólnych projektów, zareklamowania swojej działalności oraz promocji firmy na rynku międzynarodowym.
Ważne terminy
1 kwietnia 2011 r. - zakończenie rejestracji
6 kwietnia 2011 r. - wybór partnerów do spotkań
11 kwietnia 2011 r. - przygotowanie indywidualnych agend spotkań dla firm
14 kwietnia 2011 r. - spotkania kooperacyjne
Informacje dodatkowe
Szczegółowe informacje o giełdzie kooperacyjnej RESTA 2011 dostępne są na stronie organizatora.
W dniu imprezy uczestnicy giełdy kooperacyjnej będą mieli zapewniony darmowy wstęp na 18. Międzynarodowe Targi Budownictwa i Renowacji RESTA 2011, które są największą imprezą wystawienniczą w krajach bałtyckich dla branży budowlanej. O znaczeniu targów świadczą statystyki z 2010 r.: - 24 000 m² powierzchni wystawienniczej, - 422 uczestników z Litwy oraz innych krajów: Argentyny, Czech, Estonii, Łotwy, Finlandii, Holandii, Polski, Rosji, Białorusi i Niemiec, - 44 000 odwiedzających: architektów, projektantów, przedstawicieli branży budowlanej, przedsiębiorców, wykładowców i studentów oraz klientów indywidualnych. Szczegółowa informacja o targach oraz lista wystawców.
Pomocy oraz dalszych informacji dostarczy przedstawiciel ośrodka Enterprise Europe Network przy PARP odpowiedzialny za organizację udziału polskich przedsiębiorców w giełdzie kooperacyjnej – Anna Awdiejewa, tel. +48 22 432 71 95, e-mail: [email protected].