Konsekwencje zmian w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych

2013-01-21 11:29
Zamówienia publiczne: Jak zamawiający powinien poprawiać omyłki rachunkowe?
Autor: MMaszner Zamówienia publiczne: Jak zamawiający powinien poprawiać omyłki rachunkowe?

Ustawa "Prawo zamówień publicznych" jest trudna i często nowelizowana. Kolejny projekt nowelizacji Prawa Zamówień Publicznych przyjęty przez rząd z myślą o zaostrzeniu kar dla nierzetelnych wykonawców trafił do Trybunału Sprawiedliwości UE. Zapraszamy na warsztaty które pomogą w poruszaniu się po przepisach najbardziej kontrowersyjnej ustawy.

Rząd przyjął projekt nowelizacji ustawy Prawo Zamówień Publicznych, który zaostrzy sankcje wobec nierzetelnych wykonawców. Polskie przepisy staną się jeszcze bardziej restrykcyjne, a urzędnik wykluczy z przetargu firmę na podstawie tego, że inny urzędnik rozwiązał z nią umowę...

Właśnie o tych restrykcjach i niekorzystnych zmianach będzie m.in. mowa podczas warsztatu: Konsekwencje Zmian w Prawie Zamówień Publicznych, które odbędą się 5-6 marca 2013 r.  w Warszawie, Hotel Marriott.

Ustawa "Prawo zamówień publicznych" jest trudna i często nowelizowana. Z tego właśnie powodu tak wielu praktyków stosujących się do jej zapisów narażonych jest na popełnianie błędów i ponoszenie w związku z tym kłopotliwych konsekwencji. Do aktualnego stanu prawnego ustawy Prawo Zamówień Publicznych zostało wprowadzonych szereg kluczowych zmian, a wiele kolejnych jest planowanych. Uczestnicy warsztatu zdobędą najbardziej aktualną wiedzę oraz dostaną gotowe narzędzia do natychmiastowego zastosowania w swojej codziennej praktyce, co skutecznie pomoże unikać błędów.

Dzięki uczestnictwu można:

  •  zdobyć konieczną umiejętność bezbłędnego poruszania się w ustawie "Prawo zamówień publicznych"
  • dowiedzieć się, jakie konsekwencje przekładające się bezpośrednio na działalność firmy mogą mieć zmiany w ustawie "Prawo zamówień publicznych" oraz ustawy o koncesji na roboty budowlane lub usługi
  • dowiedzieć się wszystkiego o wykluczeniu wykonawcy – rozwiązanie, wypowiedzenie lub odstąpienie od umowy przez Zamawiającego oraz kwestia upadłości Wykonawcy
  • dowiedzieć się o zwiększeniu szans na należyte wykonanie zamówienia – konsorcjant, podwykonawca, podmiot trzeci
  • upewnić się, że w firmie prawidłowo są kompletowane i analizowane dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – warunki udziału w postępowaniu
  • zdobyć wiedzę dotyczącą naruszenia zasad uczciwej konkurencji

Warsztaty skierowane są do pracowników firm będących zarówno wykonawcami, jak i inwestorami zobowiązanymi do stosowania nowych przepisów o zamówieniach publicznych, w tym do:

  • dyrektorów, kierowników, starszych specjalistów z Departamentów Zamówień Publicznych i PPP
  • dyrektorów, kierowników, starszych specjalistów ds. inwestycji
  • prawników wewnętrznych i zewnętrznych specjalizujących się w zamówieniach publicznych

Prelegenci warsztatów to najbardziej doświadczeni specjaliści z zakresu zamówień publicznych: Anna Piecuch, Radca Prawny, Szef Departamentu Prawa Zamówień Publicznych, Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy; Elżbieta Zdanowicz, Dyrektor Wydziału Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Rzeszowa.

Zgłoszenie na www.point-polska.pl

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej