Konsekwencje zmian w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych

2013-01-21 11:29
Zamówienia publiczne: Jak zamawiający powinien poprawiać omyłki rachunkowe?
Autor: MMaszner Zamówienia publiczne: Jak zamawiający powinien poprawiać omyłki rachunkowe?

Ustawa "Prawo zamówień publicznych" jest trudna i często nowelizowana. Kolejny projekt nowelizacji Prawa Zamówień Publicznych przyjęty przez rząd z myślą o zaostrzeniu kar dla nierzetelnych wykonawców trafił do Trybunału Sprawiedliwości UE. Zapraszamy na warsztaty które pomogą w poruszaniu się po przepisach najbardziej kontrowersyjnej ustawy.

Rząd przyjął projekt nowelizacji ustawy Prawo Zamówień Publicznych, który zaostrzy sankcje wobec nierzetelnych wykonawców. Polskie przepisy staną się jeszcze bardziej restrykcyjne, a urzędnik wykluczy z przetargu firmę na podstawie tego, że inny urzędnik rozwiązał z nią umowę...

Właśnie o tych restrykcjach i niekorzystnych zmianach będzie m.in. mowa podczas warsztatu: Konsekwencje Zmian w Prawie Zamówień Publicznych, które odbędą się 5-6 marca 2013 r.  w Warszawie, Hotel Marriott.

Ustawa "Prawo zamówień publicznych" jest trudna i często nowelizowana. Z tego właśnie powodu tak wielu praktyków stosujących się do jej zapisów narażonych jest na popełnianie błędów i ponoszenie w związku z tym kłopotliwych konsekwencji. Do aktualnego stanu prawnego ustawy Prawo Zamówień Publicznych zostało wprowadzonych szereg kluczowych zmian, a wiele kolejnych jest planowanych. Uczestnicy warsztatu zdobędą najbardziej aktualną wiedzę oraz dostaną gotowe narzędzia do natychmiastowego zastosowania w swojej codziennej praktyce, co skutecznie pomoże unikać błędów.

Dzięki uczestnictwu można:

  •  zdobyć konieczną umiejętność bezbłędnego poruszania się w ustawie "Prawo zamówień publicznych"
  • dowiedzieć się, jakie konsekwencje przekładające się bezpośrednio na działalność firmy mogą mieć zmiany w ustawie "Prawo zamówień publicznych" oraz ustawy o koncesji na roboty budowlane lub usługi
  • dowiedzieć się wszystkiego o wykluczeniu wykonawcy – rozwiązanie, wypowiedzenie lub odstąpienie od umowy przez Zamawiającego oraz kwestia upadłości Wykonawcy
  • dowiedzieć się o zwiększeniu szans na należyte wykonanie zamówienia – konsorcjant, podwykonawca, podmiot trzeci
  • upewnić się, że w firmie prawidłowo są kompletowane i analizowane dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – warunki udziału w postępowaniu
  • zdobyć wiedzę dotyczącą naruszenia zasad uczciwej konkurencji

Warsztaty skierowane są do pracowników firm będących zarówno wykonawcami, jak i inwestorami zobowiązanymi do stosowania nowych przepisów o zamówieniach publicznych, w tym do:

  • dyrektorów, kierowników, starszych specjalistów z Departamentów Zamówień Publicznych i PPP
  • dyrektorów, kierowników, starszych specjalistów ds. inwestycji
  • prawników wewnętrznych i zewnętrznych specjalizujących się w zamówieniach publicznych

Prelegenci warsztatów to najbardziej doświadczeni specjaliści z zakresu zamówień publicznych: Anna Piecuch, Radca Prawny, Szef Departamentu Prawa Zamówień Publicznych, Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy; Elżbieta Zdanowicz, Dyrektor Wydziału Zamówień Publicznych, Urząd Miasta Rzeszowa.

Zgłoszenie na www.point-polska.pl

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej