Outlet Park Szczecin. Rusza II faza nowej inwestycji

2015-02-24 16:10
Rozpoczyna się realizacja II etapu nowej inwestycji Outlet Park Szczecin. Inwestorem jest Echo Investment
Autor: Outlet Park Szczecin Rozpoczyna się realizacja II etapu nowej inwestycji Outlet Park Szczecin. Inwestorem jest Echo Investment

Rozpoczyna się realizacja II etapu nowej inwestycji Outlet Park Szczecin. Inwestorem jest Echo Investment, zaś wykonawcą generalnym stanu surowego II fazy - firma Eresco. Przewidywany koniec prac to  IV kwartał 2015.

Outlet Park Szczecin to jedyny tego typu park handlowy w regionie zachodniopomorskim. Powstał na szczecińskim Prawobrzeżu w 2012.  W I etapie inowej inwestycji wybudowano 17 000 m2 powierzchni użytkowej. Oprócz sklepów w obiekcie pojawił się wówczas 7-salowy multipleks kinowy Helios, hipermarket Real a także Smyk Mega Store i supermarket Piotr i Paweł. Do strefy outletowej natomiast weszły firmy Nike, Puma, Reebok, Adidas, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, Kari, Lee Wrangler, Wittchen, Kazar, Vero Moda, Jack Jones, Via Roma, Cross Jeans, Atlantic, Lavard, Ecco, Big Star, 4F, Ochnik, LKJ, Mc Arthur, Hot Oil, Wójcik, Lancerto, Gabor, Puere, Milano Shoes, Willsoor, Lee Cooper, Cropp, House, Simple, Mohito. Komercjalizacja prowadzona była we współpracy z CBRE.

Sukces galerii handlowej zaowocował przystąpieniem do realizacji II etapu, a w przyszłości do etapu III. Tym razem Outlet Park Szczecin powiększy się o kolejne 5 tys. m2 powierzchni handlowej i 20 dodatkowych sklepów. W planach jest powiększenie oferty o centrum medyczne i klub fitness. Nowymi najemcami Outlet Park Szczecin zostaną m. in.: firma Diverse ze sklepem o powierzchni 340 m2, firma Simple, sklep obuwniczy CCC (1000 m2) oraz drogeria HEBE (400 m2).Trwają również rozmowy z markami: Monnari, Gerry Weber, Molton, Bialcon, Volcano a także dużym sieciowym najemcą, który chce wynająć 600 m2.

Sklepy w Outlet Park Szczecin będą funkcjonowały w formule outlet. W sumie będzie ich ok. 100. Park handlowy obsługiwany będzie przez parking na 900 miejsc. Centrum handlowe ma mieć docelowo 28 tys. m2 i być jednym z największych outletów w kraju. Za projekt architektoniczny odpowiada PLAN3R Biuro architektoniczne.

Nazwa inwestycji: Outlet Park Szczecin – II etap inwestycji
Adres inwestycji: ul. Struga 42, Szczecin
Inwestor: Echo Investment SA
Autor projektu architektonicznego: PLAN3R Biuro architektoniczne
Generalny wykonawca: Eresco Sp. z o.o. Sp.k ( stan surowy II etapu)
Początek realizacji: luty 2015
Planowane oddanie do użytku: grudzień 2015
Powierzchnia użytkowa: 22 000 m2 (II etap)
 

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej