Przebudowa stacji Warszawa Stadion: 4 oferty

2010-09-21 16:20
Warszawa Stadion
Autor: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Stacja Warszawa Stadion obecnie...

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. otworzyły oferty w postępowaniu, na przebudowę przystanku osobowego Warszawa Stadion z częścią linii podmiejskiej nr 448 w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja linii kolejowej na odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Stadion wraz z przebudową przystanku Warszawa Stadion i stacji Warszawa Wschodnia".

Dworzec Warszawa Stadion w 2011 r.
Autor: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ...i dworzec Warszawa Stadion w 2011 r.
Dworzec Warszawa Stadion w 2011 r.
Autor: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Dworzec Warszawa Stadion w 2011 r.
Autor: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

Na realizację zadania oferty złożyły:

  • konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., Projekt-Bud Sp. z o.o., WZRT Sp. z o.o.
    oferta na kwotę 57 547 216,25 zł netto (70 207 603, 83 zł brutto)
  • konsorcjum: Bilfinger Berger Budownictwo S.A., Przedsiębiorstwo Agat S.A.
    oferta na kwotę 52 313 839,00 zł netto (63 822 883,58 zł brutto)
  • konsorcjum: Tchas Polska Sp. z o.o., Eiffage Budownictwo Mitex S.A., PBS „TRANSKOL” Sp. z o.o.
    oferta na kwotę 87 565 222,23 zł netto (106 829 571,12 zł brutto)
  • Trakcja Polska S.A.
    oferta na kwotę 59 056 425,34 zł netto (72 048 838,91 zł brutto)

Wykonawcy będą zobowiązani do wykonania robót do 31 lipca 2011 r. Budowa będzie się odbywała przy czasowym zamknięciu torów nr 3 i 4 linii 448 dla prowadzenia ruchu pociągów na odcinku przystanek osobowy Warszawa Stadion - Stacja Warszawa Wschodnia. Jedynym kryterium wyboru ofert jest cena. Planowana realizacja w latach 2010 - 2011. Zadanie będzie finansowane z budżetu państwa.

Zobacz koniecznie: Przebudowa dworca Warszawa Stadion tańsza niż zakładało PKP

Zakres przewidzianych prac obejmuje:

  • modernizację nawierzchni torowej wraz z podtorzem i odwodnieniem odcinka linii 448 o długości 2,3 km,
  • modernizację peronów,
  • modernizację przejścia podziemnego pod torami z przystosowaniem do obsługi osób z ograniczoną możliwością poruszania się,
  • budowę wiat zabezpieczających przed opadami atmosferycznymi,
  • modernizację oświetlenia zewnętrznego, instalacji oświetleniowej w przejściu podziemnym pod torami i na peronach.

Zobacz koniecznie: PKP: rusza przebudowa dworca Kraków Główny

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany