Capital - zintegrowany system zarządzania

2007-05-24 5:18

Program komputerowy służący do wspomagania zarządzaniem - Capital. Przeznaczony jest dla małych i średnich przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb branży budowlanej i zarządców nieruchomości. Aplikacja zapewnia obsługę wszystkich istotnych procesów zachodzących w firmie.

Może być wykorzystywana w jednym lub kilku działach przedsiębiorstwa. Wbudowane w systemie mechanizmy współpracy z siecią Internet pozwalają na tworzenie rozwiązań B2B i usprawnienie współpracy z klientami firmy (udostępnianie oferty towarowej na stronach www, składanie zamówień i śledzenie ich realizacji przez klientów, automatyczne przekształcanie zamówień w faktury, itp.). Dzięki wykorzystaniu Internetu, Capital pozwala na zdalną pracę osób z oddziałów firmy rozmieszczonych poza jej główną siedzibą. Praca odbywa się w trybie on-line, z zachowaniem całkowitej jednolitości bazy danych (nowoczesna technologia SQL). Rozwiązanie to pozwala na sprzęgnięcie pracy oddziałów firmy położonych w różnych miastach z głównym magazynem lub kilkoma prowadzonymi budowami i magazynami terenowymi. Kolejnym udogodnieniem, tym razem dla producentów lub dostawców materiałów budowlanych, jest funkcja eksportowania informacji do bazy cenowej Intercenbud. Obecnie jest to największa w Polsce, internetowa baza cen materiałów do produkcji budowlanej. Korzystają z niej na codzień tysiące kosztorysantów i inwestorów.
Capital zastosowany w firmie wykonującej usługi budowlane ma za zadanie zintegrować pracę wszystkich jej komórek organizacyjnych. Proces obiegu dokumentów, takich jak kosztorysy, harmonogramy prac, zamówienia materiałowe, faktury zakupu i sprzedaży, ulega dzięki temu systemowi uporządkowaniu i zautomatyzowaniu. Można np. odczytywać zestawienia materiałowe z Normy Pro i na ich podstawie przygotowywać zamówienia do dostawców. Inną ścieżką wymiany informacji jest pobieranie danych z MS Project, który jest jednym z najpopularniejszych programów do planowania przedsięwzięć. Są to dane o zapotrzebowaniu materiałowym z rozbiciem na konkretne zadania i czasy dostaw. Dzięki tak zestawionym danym dział zaopatrzenie w firmie będzie wiedziało nie tylko co, ale również ile i w jakim czasie należy dostarczyć na budowę.
Z programu mogą też korzystać zarządcy nieruchomości. Dzięki współpracy z systemem Nieruchomość, który służy do zarządzania zasobami lokalowymi firm, spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych zarządcy będą mogli łatwo zaewidencjonować zdarzenia gospodarcze w księdze handlowej i równocześnie notować dane rozrachunkowe i rozliczeniowe. Aplikacja zabezpieczy funkcjonowanie ich księgowości oraz usprawni rozrachunki z lokatorami i kontrahentami. Wiele danych wpisanych w Nieruchomości zostanie automatycznie pobranych i obrobionych w programie i odwrotnie. Umożliwi to dużo szybsze i sprawniejsze obsługiwanie petentów.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej