Forum 76 – nowe możliwości

2009-05-12 17:30
Forum 76
Autor: Euro RSCG Sensors

Forum 76 – pierwszy biurowiec klasy A w Łodzi został uroczyście otwarty. Obiekt ma być nie tylko miejscem dla biznesu, ale nowym punktem na kulturalnej mapie miasta. Inwestorem jest firma Virako sp. z o.o.

Biurowiec Forum 76 powstał w miejscu byłego budynku Polmosu, na jednym z głównych skrzyżowań miasta. Prace rozpoczęte w kwietniu 2008 r., zakończyły się po 12 miesiącach. "Jestem szczęśliwy, że udało nam się tak sprawnie zrealizować inwestycję, która stanie się biznesowym sercem Łodzi. Wierzę, że potencjalni inwestorzy, przejeżdżając obok Forum 76 poczują, że to miasto jest gotowe na przyjęcie wielkich wyzwań." – powiedział prezes zarządu Virako, Krzysztof Witkowski.

Do dyspozycji najemców zostało oddanych 12 000 mkw. powierzchni. Budynek został wynajęty w 40%. Wiele umów podpisano we wstępnej fazie projektu.
Zakończenie inwestycji oznacza, że biurowiec otwiera swoje podwoje nie tylko dla najemców: "Chcemy aby Forum 76 było nie tylko miejscem dla biznesu. Gwarantuję, że biurowiec będzie intensywnie "żył" także po godzinach. Planujemy wiele wydarzeń, które uczynią to miejsce nowym punktem na kulturalnej mapie Łodzi. Będziemy też organizować spotkania z inwestorami, przedstawicielami miasta, dziennikarzami i wspólnie dyskutować o dalszym rozwoju Łodzi." – dodaje Krzysztof Witkowski  

Forum 76
Autor: Euro RSCG Sensors

Projekt Forum 76 został wykonany w łódzkiej pracowni architektonicznej Archidea Spp. Wysokość budynku oraz dogodna lokalizacja zapewniają dobrą ekspozycję ze wszystkich kierunków: od strony al. Piłsudskiego, al. Śmigłego-Rydza i ul. Kopcińskiego. Centralnie zlokalizowany hol wejściowy zaprojektowano jako dwukondygnacyjne patio z przeszklonymi ścianami, które łączy siedmiokondygnacyjny budynek biurowy z czterokondygnacyjnym usługowo-biurowym. Atrium budynku jest bezpośrednio połączone z salą konferencyjną i restauracją, co umożliwia zorganizowanie stoisk wystawienniczych towarzyszących konferencjom i spotkaniom biznesowym. Powierzchnie pod wynajem podzielono na trzy niezależne moduły o powierzchni od 125 mkw. do 290 mkw. W Forum 76 znajduje się sala konferencyjna na 200 osób. Istnieje także możliwość podziału sali ściankami akustycznymi na trzy mniejsze pomieszczenia dla 50 osób. Restauracja zlokalizowana na parterze pomieści ok. 50 osób. Na terenie kompleksu znajduje się wielopoziomowy garaż dla 100 samochodów oraz parking wewnętrzny z 20 miejscami postojowymi. Dla gości zaplanowano 15 miejsc parkingowych.
Ciekawym rozwiązaniem jest ogród na dachu zaprojektowany nad 4-kondygnacyjną częścią budynku biurowego. Zaaranżowano w nim miejsca odpoczynku, osłonięte od hałasu sąsiednich ulic zielonymi ekranami akustycznymi.

Wykonawcą projektu była firma Condite z Grupy Kolporter. Całkowita wartość inwestycji, sfinansowanej przez BRE Bank Hipoteczny i BRE Bank SA, to około 100 milionów złotych. Za komercjalizację przestrzeni powstałej w ramach projektu Forum76 odpowiada Jones Lang LaSalle. Do najemców Forum 76 należą Deloitte, Bank Zachodni WBK oraz Bank Millenium.

Biurowiec Forum 76

  • Powierzchnia brutto: 12 000 mkw.
  • Powierzchnia do wynajęcia (biurowa): 7020 mkw.
  • Powierzchnia do wynajęcia (usługowa): 411 mkw.
  • Powierzchnia jednej kondygnacji: od 900 do 1200 mkw.
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej