Barlinek ma nowe logo
Polski producent naturalnych podłóg drewnianych zmienia identyfikację wizualną.
- Decyzja o zmianie logotypu wyniknęła z chęci odświeżenia wizerunku marki. Nowoczesność oraz podążanie za najnowszymi trendami, którymi kierujemy się przy tworzeniu naszych produktów, ma swoje odzwierciedlenie również w naszej identyfikacji wizualnej- mówi Przemysław Hopfer, Sales Support & Marketing Director Barlinek S.A. Nowe logo powstało w oparciu o dotychczasowe, zachowując przy tym pierwotną kolorystykę. Zmieniony został aspekt graficzny. Obecny znak jest bardziej dynamiczny. Nowe logo zaprojektowało STUDIO DN Design Group.
Zobacz także: Pelety Barlinka z nową europejską normą
-W przypadku prac nad nową identyfikacją wizualną silnych i znanych marek, takich jak Barlinek należy pamiętać, żeby zmiany były widoczne, ale żeby nie zaburzyły rozpoznawalności marki. Modyfikacja musi być przemyślana i zawierać pomost pomiędzy starym i nowym wizerunkiem- mówi Joanna Roszkowska, Prezes STUDIO DN Design Group.
Nowa szata graficzna została oficjalnie przedstawione 16 kwietnia, podczas spotkania z partnerami handlowymi. Aktualnie nowe logo widnieje m.in. na produktach z najnowszej life-stylowej kolekcji podłóg drewnianych, a niebawem pojawi się również na serii „Deska YOUNG” - nowatorskiej linii podłóg dedykowanych do pokoi dziecięcych.