Autostrada A1: Polimex-Mostostal buduje, TPF PLANEGE nadzoruje
9 grudnia 2010 r. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wybrała najkorzystniejsze oferty na projekt i budowę autostrady A1 Stryków – węzeł Tuszyn, na zarządzanie kontraktem oraz pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót.
Projekt i budowa
W przetargu na "Projekt i budowę autostrady A1 Stryków – węzeł Tuszyn na odcinku od km 295+850 (od węzła „Stryków I” bez węzła) do km 335+937,65" oferty złożyło 11 wykonawców - najkorzystniejszą dla inwestora złożyło konsorcjum firm w składzie:
• Polimex-Mostostal S.A. (lider)
• MSF Engenharia S.A. (Portugalia)
• MSF Polska Sp. z o.o.
• DOPRASTAV a.s. (Słowacja)
• Zakład Robót Mostowych MOSTMAR Marcin i Grzegorz Marcinków Sp.j.
z ceną: 1 158 689 880,68 zł brutto.
Planowany termin zawarcia umowy to styczeń 2011 r. Termin realizacji zamówienia to 32 miesiące od daty zawarcia Umowy, okres realizacji zamówienia obejmuje również okresy zimowe.
Zarządzanie kontraktem, nadzór
GDDKiA rozstrzygnęła także 9 grudnia 2010 r. postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na "Zarządzanie kontraktem na projekt i budowę autostrady A1 Stryków – węzeł Tuszyn, w tym pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót”. Jako najkorzystniejsza - 9 888 684,52 zł zł brutto - wybrana została oferta złożona przez konsorcjum firm:
• TPF PLANEGE (Portugalia)
• E&L Architects Sp. z o.o.