Złota Magnolia

2009-04-09 14:27
Magnolia Park
Autor: Mediadem PR

Magnolia Park zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie MAXI Awards organizowanym przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (ICSC). Nagrodzona kampania obejmowała działania marketingowe, reklamowe i public relations. Ich efektami były: zbudowanie i utrwalenie świadomości marki Magnolia Park, obecność w mediach, a także duża ilość odwiedzających centrum handlowe.

Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC) doceniła kampanię otwarcia Magnolia Park, nagradzając centrum złotem w kategorii "Grand Opening, Expansion & Renovation Category dla obiektów od 46,450 m2 do 69,674 m2" w międzynarodowym konkursie marketingowym MAXI Awards. Wyniki zostały ogłoszone 1 kwietnia na Florydzie.Kampania otwarcia Magnolia Park została przeprowadzona w czterech etapach od maja do października 2007 r. Między innymi w pierwszej fazie, w ramach badań rynkowych, powstała nowa identyfikacja wizualna (CI) centrum: m.in. nazwa, logo, kolorystyka.

Magnolia Park to regionalne centrum handlu, rozrywki i rekreacji we Wrocławiu. Na 74 400 m2 powierzchni handlowej znajduje się 250 sklepów i punktów usługowych. Wyróżnikiem centrum jest szeroka i różnorodna oferta rekreacyjno-rozrywkowa i kulturalna. Na terenie kompleksu znajdują się: amfiteatr, tereny sportowe i fontanny, a miejsca wokół obiektu zostały zaaranżowane w innowacyjny sposób. Przed wejściem głównym znajduje się staw o powierzchni 800 m2. Zieleń rozmieszczona jest wokół dużego placu przed centrum, ale również wewnątrz centrum Magnolia Park.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej