Zobaczyć ciepło

2007-05-21 13:58
pasywny
Autor: brak danych

Baumit rusza z kampanią promującą energooszczędne budownictwo. Ma ona zwrócić uwagę zarówno klientów indywidualnych, architektów i wykonawców na potrzebę właściwego ocieplania obiektów budowlanych.

Przedsięwzięcie rusza tuż przed rozpoczęciem nowego sezonu budowlanego, a z końcem okresu grzewczego. - Wizualną stroną naszej akcji będą zdjęcia wykonane metodą termowizyjną, które w bardzo prosty sposób pokazują, jak wiele ciepła ucieka przez nieocieplane ściany - mówi Aleksandra Witkowska, asystentka zarządu ds. marketingu w Baumit - Chcemy z jednej strony zwrócić uwagę klienta na możliwość płacenia mniejszych rachunków za ogrzewanie, z drugiej zaś planujemy działania edukacyjne, uświadamiające potrzebę podnoszenia kategorii energooszczędności swojego domu. Zresztą zgodnie z nowymi przepisami unijnymi.

Akcja stanowi odpowiedź na nowe prawodawstwo unijne. W lipcu przyszłego roku mają wejść w życie przepisy o obowiązku posiadania świadectw energooszczędności dla nowopowstających budynków. Rok później taki wymóg będzie obowiązywał także obiekty już istniejące. - Elementem kampanii Baumit będą specjalne paszporty promujące obowiązek certyfikowania - wylicza Witkowska - Wystawiane przez przedstawicieli firmy pomogą zorientować się właścicielom i zarządcom domów o kategorii energooszczędności budynku i w razie potrzeby zasugerują jej podniesienie - poprzez zastosowanie izolacji, czy wymianę stolarki.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej