Sprzedać okno - szczęście czy rzemiosło?

2009-02-19 9:30
SZKOLENIE: Sprzedać okno - szczęście czy rzemiosło?
Autor: WITALNI - Szkolenia i Doradztwo

Specjalistyczne szkolenie poświęcone profesjonalnym metodom sprzedaży okien i obsługi klienta w salonach okiennych. Skondensowany dwudniowy (3-4 marca 2009, Łódź) moduł oparty na praktycznych zasadach. Program napisany przez życie i praktyków.

Zagadnienia:

  • Sprzedaż - skok w dal czy skok wzwyż?
  • Klient w Salonie - jak sprawić by kupił lub wrócił ponownie?
  • Jak rozmawiać i odbierać telefon by nie stracić klienta i skutecznie zaprosić go do Salonu?
  • Jak kreować dobre pierwsze wrażenie i zdobyć zaufanie klienta do siebie i do firmy?
  • Jak zbudować wyjątkową "aurę" w obsłudze klienta?
  • Jakie są kryteria skutecznej rozmowy handlowej?
  • Jak zbudować przewagę konkurencyjną?
  • Jak prezentować swoją ofertę i nie sprzedawać po najniższych cenach?
  • Trudne sytuacje, trudny klient - jak radzić sobie z zastrzeżeniami?
  • SPRZEDANE!!! ... i co dalej?... Profesjonalny serwis posprzedaży 
  • Jak korzystać z poleceń klientów, którzy kupili?

Metody szkolenia:

  • Interaktywny wykład
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Sytuacje symulowane

Szkolenie dwudniowe (3-4 marca 2009), w godzinach 10:00 - 17:00.

Miejsce:
Łódź
Hotel REYMONT
ul. Legionów 81
tel. 042/633 80 23

Organizator:
WITALNI - Szkolenia i Doradztwo
Pl. Powstańców Śląskich 17A lok. 222
53-329 Wrocław
tel./fax: (074) 851 36 36
email: [email protected] 
www.witalni.pl

Formularz zgłoszeniowy

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany