Sprzedać okno - szczęście czy rzemiosło?
Specjalistyczne szkolenie poświęcone profesjonalnym metodom sprzedaży okien i obsługi klienta w salonach okiennych. Skondensowany dwudniowy (3-4 marca 2009, Łódź) moduł oparty na praktycznych zasadach. Program napisany przez życie i praktyków.
Zagadnienia:
- Sprzedaż - skok w dal czy skok wzwyż?
- Klient w Salonie - jak sprawić by kupił lub wrócił ponownie?
- Jak rozmawiać i odbierać telefon by nie stracić klienta i skutecznie zaprosić go do Salonu?
- Jak kreować dobre pierwsze wrażenie i zdobyć zaufanie klienta do siebie i do firmy?
- Jak zbudować wyjątkową "aurę" w obsłudze klienta?
- Jakie są kryteria skutecznej rozmowy handlowej?
- Jak zbudować przewagę konkurencyjną?
- Jak prezentować swoją ofertę i nie sprzedawać po najniższych cenach?
- Trudne sytuacje, trudny klient - jak radzić sobie z zastrzeżeniami?
- SPRZEDANE!!! ... i co dalej?... Profesjonalny serwis posprzedaży
- Jak korzystać z poleceń klientów, którzy kupili?
Metody szkolenia:
- Interaktywny wykład
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Sytuacje symulowane
Szkolenie dwudniowe (3-4 marca 2009), w godzinach 10:00 - 17:00.
Miejsce:
Łódź
Hotel REYMONT
ul. Legionów 81
tel. 042/633 80 23
Organizator:
WITALNI - Szkolenia i Doradztwo
Pl. Powstańców Śląskich 17A lok. 222
53-329 Wrocław
tel./fax: (074) 851 36 36
email: [email protected]
www.witalni.pl