Sprzedać okno - szczęście czy rzemiosło?

2009-02-19 9:30
SZKOLENIE: Sprzedać okno - szczęście czy rzemiosło?
Autor: WITALNI - Szkolenia i Doradztwo

Specjalistyczne szkolenie poświęcone profesjonalnym metodom sprzedaży okien i obsługi klienta w salonach okiennych. Skondensowany dwudniowy (3-4 marca 2009, Łódź) moduł oparty na praktycznych zasadach. Program napisany przez życie i praktyków.

Zagadnienia:

  • Sprzedaż - skok w dal czy skok wzwyż?
  • Klient w Salonie - jak sprawić by kupił lub wrócił ponownie?
  • Jak rozmawiać i odbierać telefon by nie stracić klienta i skutecznie zaprosić go do Salonu?
  • Jak kreować dobre pierwsze wrażenie i zdobyć zaufanie klienta do siebie i do firmy?
  • Jak zbudować wyjątkową "aurę" w obsłudze klienta?
  • Jakie są kryteria skutecznej rozmowy handlowej?
  • Jak zbudować przewagę konkurencyjną?
  • Jak prezentować swoją ofertę i nie sprzedawać po najniższych cenach?
  • Trudne sytuacje, trudny klient - jak radzić sobie z zastrzeżeniami?
  • SPRZEDANE!!! ... i co dalej?... Profesjonalny serwis posprzedaży 
  • Jak korzystać z poleceń klientów, którzy kupili?

Metody szkolenia:

  • Interaktywny wykład
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Sytuacje symulowane

Szkolenie dwudniowe (3-4 marca 2009), w godzinach 10:00 - 17:00.

Miejsce:
Łódź
Hotel REYMONT
ul. Legionów 81
tel. 042/633 80 23

Organizator:
WITALNI - Szkolenia i Doradztwo
Pl. Powstańców Śląskich 17A lok. 222
53-329 Wrocław
tel./fax: (074) 851 36 36
email: biuro@witalni.pl 
www.witalni.pl

Formularz zgłoszeniowy

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej