Spółka Mermaid Properties kupiła nowe działki w Łodzi

2010-08-27 14:58

Deweloper Mermaid Properties, który w czerwcu br. uroczyście obchodził otwarcie biurowca Cross Point Łódź, zakupił od miasta Łodzi trzy kolejne działki, o łącznej powierzchni 2700 m2.

Decyzji o zakupie pomogła skuteczna komercjalizacją biurowca, który obecnie wynajęty jest w blisko 70% oraz dalszymi planami dynamicznego rozwoju spółki na łódzkim rynku. Pozyskany teren wraz z nieruchomościami już należącymi do inwestora (2,5 ha kwartał miasta ograniczony ulicami: al. Śmigłego - Rydza, Milionowa, Tatrzańska i Częstochowska) umożliwia rozpoczęcie budowy II fazy biurowej projektu Cross Point.

- Obecnie jesteśmy w trakcie analizowania dwóch odmiennych koncepcji architektonicznych dotyczących realizacji II fazy biurowej. Posiadamy decyzję o warunkach zabudowy dla biurowca -  wieży do 55 m wysokości z 17 000 m2 powierzchni użytkowej. Nie wykluczamy jednak koncepcji polegającej na etapowo realizowanych niższych budynkach, wzdłuż al. Śmigłego - Rydza tworzących zabudowę pierzejową, być może połączoną z hotelem, których w Łodzi nadal bardzo brakuje - mówi Anna Rajchert, wicedyrektor regionu łódzkiego Mermaid Properties. - Tak naprawdę o tym która z koncepcji zwycięży w dużym stopniu zdecyduje rynek. Naszym potencjalnym klientom oferujemy bowiem projekt typu "build to suit", czyli biurowiec zaprojektowany i zrealizowany przy udziale konkretnego najemcy, w sposób, który uwzględnia jego specyficzne potrzeby i wymagania.

Projekt Mermaid Properties jest jedyną tego typu realizacją w Łodzi. Połączenie nowoczesnej zabudowy biurowej i mieszkaniowej oraz rewitalizacji i rozbudowy fabrycznego budynku (Zakładów Odzieżowych im. Adama Próchnika) nada części Łodzi nowy charakter.

Cross Point Łódź
Autor: AGG Cross Point Łódź to dobrze zlokalizowany (przy jednej głównych arterii miasta – Al. Marszałka Edwarda Śmigłego-Rydza) biurowiec klasy A, ma łącznie 12 500 mkw, elastycznej w aranżowaniu, powierzchni biurowej na 9 kondygnacjach.
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany