Silver Solal Marketing dla Forum w Gliwicach
Podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej w Wiedniu zostały ogłoszone wyniki ICSC Solal Marketing Awards - prestiżowego konkursu z dziedziny marketingu, w którym rywalizują centra handlowe. Srebrną statuetkę w kategorii Consumer and Trade Advertising przyznano Centrum Handlowemu Forum w Gliwicach.
- To dla nas ogromne wyróżnienie. Forum w tym roku obchodzi swoje drugie urodziny i jest to dla nas piękny prezent. Uznanie na rynku dla tak młodego centrum motywuje do wdrażania kolejnych, ciekawych i nietuzinkowych projektów – mówi Agnieszka Mielcarz, dyrektor CH Forum, która 18 czerwca odbierała nagrodę w Wiedniu. - Do konkursu zgłosiliśmy kampanię „Stop Monotonii”, której ideą było ożywienie ascetycznego wnętrza centrum oraz pokolorowanie szarych fragmentów miasta. Kampania przyniosła wymierne korzyści w postaci wzrostu ilości osób odwiedzających centrum o 17% oraz wzrost obrotów o 30%. Trwała od lutego 2008 do marca 2009, a jej głównym zadaniem było zwiększenie świadomości marki Forum w całej strefie zasięgu. Obecnie realizujemy kampanię pod hasłem „Do wyboru do koloru”, która stanowi kontynuację przyjętej wizji ubarwiania najbliższego otoczenia – wyjaśnia A. Mielcarz.
W kategorii Consumer and Trade Advertising Centrum Handlowe Forum rywalizowało z takimi obiektami jak Bluewater w Wielkiej Brytanii, Colombo w Portugalii, czy City Park, który znajduje się w Słowenii.
ICSC Solal Marketing Awards to europejskie, znaczące wyróżnienia w dziedzinie marketingu, o które rywalizują centra handlowe. Konkurs organizowany jest od 1977 roku przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych. Nagrody przyznawane są w siedmiu kategoriach, a kryteria branymi pod uwagę przez jury są m. in. kreatywność, innowacyjność oraz skuteczność kampanii.