Silver Solal Marketing dla Forum w Gliwicach

2009-07-02 13:16

Podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej w Wiedniu zostały ogłoszone wyniki ICSC Solal Marketing Awards - prestiżowego konkursu z dziedziny marketingu, w którym rywalizują centra handlowe. Srebrną statuetkę w kategorii Consumer and Trade Advertising przyznano Centrum Handlowemu Forum w Gliwicach.

- To dla nas ogromne wyróżnienie. Forum w tym roku obchodzi swoje drugie urodziny i jest to dla nas piękny prezent. Uznanie na rynku dla tak młodego centrum motywuje do wdrażania kolejnych, ciekawych i nietuzinkowych projektów – mówi Agnieszka Mielcarz, dyrektor CH Forum, która 18 czerwca odbierała nagrodę w Wiedniu. - Do konkursu zgłosiliśmy kampanię „Stop Monotonii”, której ideą było ożywienie ascetycznego wnętrza centrum oraz pokolorowanie szarych fragmentów miasta. Kampania przyniosła wymierne korzyści w postaci wzrostu ilości osób odwiedzających centrum o 17% oraz wzrost obrotów o 30%. Trwała od lutego 2008 do marca 2009, a jej głównym zadaniem było zwiększenie świadomości marki Forum w całej strefie zasięgu. Obecnie realizujemy kampanię pod hasłem „Do wyboru do koloru”, która stanowi kontynuację przyjętej wizji ubarwiania najbliższego otoczenia – wyjaśnia A. Mielcarz.

W kategorii Consumer and Trade Advertising Centrum Handlowe Forum rywalizowało z takimi obiektami jak Bluewater w Wielkiej Brytanii, Colombo w Portugalii, czy City Park, który znajduje się w Słowenii.  

ICSC Solal Marketing Awards to europejskie, znaczące wyróżnienia w dziedzinie marketingu, o które rywalizują centra handlowe. Konkurs organizowany jest od 1977 roku przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych. Nagrody przyznawane są w siedmiu kategoriach, a kryteria branymi pod uwagę przez jury są m. in. kreatywność, innowacyjność oraz skuteczność kampanii.

Nagroda Silver Solal Marketing
Autor: materiały od agencji PR PRIME Agnieszka Mielcarz, dyrektor CH Forum odbiera srebrnego Solala
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany