Rynek Powierzchni Handlowych Europy Środkowo-Wschodniej
Rynek powierzchni handlowych w Polsce, Czechach i na Węgrzech jest coraz stabilniejszy. Kto liczy na szybki zwrot z inwestycji musi pomyśleć o nowych państwach Unii Europejskiej takich jak Rumunia czy Bułgaria. Nowe inwestycje wyrastają tam jak grzyby po deszczu. Coraz więcej ciekawych projektów architektonicznych i rozwiązań urbanistycznych powstaje na młodych rynkach europejskich. I właśnie dlatego, 8 kwietnia 2008 roku w warszawskim hotelu Hyatt, "Eurobuild CEE" organizuje konferencję Rynek Powierzchni Handlowych Europy Środkowo-Wschodniej. Warto być!
Polski rynek powierzchni handlowych z roku na rok staje się bardziej dojrzały. Zmieniają się również potrzeby i preferencje klientów, którzy kupują coraz więcej markowych produktów. Powoli rośnie zapotrzebowanie na ekskluzywne marki i sklepy z towarami wielkich kreatorów mody. Gdzie będą powstawać tego typu obiekty, czy nadal będą to pojedyncze butiki, lokalizowane na prestiżowych ulicach większych miast? Kiedy będziemy mogli kupować ekskluzywne ubrania w centrach handlowych i outletach?
Coraz więcej deweloperów powierzchni handlowych włącza swoje projekty do tkanki miejskiej. Obok projektów komercyjnych powstają teatry, urzędy i nowe ulice. Część inwestorów decyduje się na rewitalizacje starych budynków, które nie tylko zdobią miasta swoją niepowtarzalną architekturą, ale także funkcjonują jako ośrodki kulturalne. Tego typu projekty pojawiają się na każdym europejskim rynku. Czy warto inwestować w miejską architekturę (np. Polska, Czechy, Węgry, Rumunia)?
Zrównoważony rozwój w budownictwie - jak zbudować centrum handlowe, które będzie zaspokajało potrzeby obecnego pokolenia nie zmniejszając szans kolejnych na ich zaspokojenie. Ekologiczne rozwiązania w obiektach handlowych, panele solarne, oczyszczanie ścieków... Czy w Europie Środkowo - Wschodniej już zwracamy na to uwagę?
Coraz więcej zarówno polskich jak i globalnych firm, decyduje się na wejście na rumuński rynek. Jaka jest jego specyfika, co trzeba wiedzieć, by dobrze zainwestować? Co na tamtejszym rynku jest kluczem do sukcesu - lokalizacja, projekt czy może asortyment sklepów. Jak uporać się z zakupem działki oraz przebrnąć przez rumuńskie prawo?
W Europie Środkowo-Wschodniej powstają coraz większe, ładniejsze oraz bardziej funkcjonalne projekty handlowe. Czym różni się architektura moskiewskiego obiektu od projektów w Sofii czy Bukareszcie? Czym kierować się przy wyborze projektu architektonicznego wchodząc na nowe rynki Europy?
Odpowiedzią na te pytania - liczne i różnorodne jak rynek powierzchni handlowych - ma być IX już konferencja - Rynek Powierzchni Handlowych Europy Środkowo-Wschodniej. Te ważne dla specjalistów z branży nieruchomości i prywatnych inwestorów spotkanie organizuje dwujęzyczne czasopismo "Eurobuild CEE". Miesięcznik ten jest wpisany na listę referencyjną PFRN - dlatego uczestnicy konferencji otrzymają punkty niezbędne do dopełnienia ustawowego obowiązku doskonalenia kwalifikacji zawodowych.
IX Konferencja Rynku Powierzchni Handlowych Europy Środkowo-Wschodniej
Warszawa, 8 kwietnia 2008, Hotel Hyatt
godz. 9:00
Kontakt i rejestracja:
tel.: +48 22 356 25 17
[email protected]
Więcej: http://www.eurobuild.pl/
Patronem medialnym konferencji jest Murator Plus.