Rynek powierzchni handlowych

2007-05-23 16:58

Rynek nieruchomości handlowych, chociaż dojrzalszy, pozostaje nadal nie mniej interesujący niż wcześniej. Deweloperzy zauważyli potencjał mniejszych miast oraz regionów wschodnich naszego kraju.

W piątek 21 kwietnia 2006 r. w Warszawskim hotelu Westin odbyła się organizowana przez EUROBUILD POLAND VII Doroczna Konferencja Rynku Powierzchni Handlowych. Blisko 200 uczestników związanych z obsługą tego rynku oraz inwestorów i developerów analizowało bieżącą sytuację oraz prognozy na przyszłość. Rynek nieruchomości handlowych chociaż dojrzalszy, pozostaje nadal nie mniej interesujący. Deweloperzy zauważyli potencjał mniejszych miast we wszystkich częściach kraju, nawet na wschodzie. Tam realizują coraz więcej nowych inwestycji. Inwestorzy wciąż szukają nieruchomości na sprzedaż, a jedyną rzeczą, która może ich martwić, jest zaostrzająca się konkurencja. Do Polski wchodzą nowe sieci handlowe. One również chcą mieć swój udział w wydatkach Polaków. Pomimo spadku stóp zwrotu dobrze położone i zorganizowane obiekty handlowe cieszą się niesłabnącym od lat popytem. Według przedstawicieli firm doradczych w tej chwili jest najlepszy okres na sprzedaż tego typu obiektów.

Na konferencji omówione zostały również tematy dotyczące: trendów konsumenckich w naszym kraju, jak konkurować na zatłoczonym rynku obiektów handlowych, jak wybrać najlepszą lokalizację dla sklepów oraz zagadnień związanych z zarządzaniem powierzchniami handlowymi.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany