Premedium Trendy: Jak sprzedawać więcej mieszkań?

2011-04-19 9:50
Premedium Trendy dla rynku nieruchomości
Autor: Premedium Trendy

Jak zwiększyć efektywność sprzedaży mieszkań? Jak promować nieruchomości w Internecie i wykorzystywać nowe technologie do promocji inwestycji? Do czego potrzebna jest marka na rynku mieszkaniowym i jak ją budować? To główne tematy konferencji Premedium Trendy - marketing i sprzedaż nieruchomości mieszkaniowych, która odbędzie się 19 maja 2011 roku w Hotelu Polonia Palace w Warszawie.

Konferencja adresowana jest do dyrektorów zarządzających firmami deweloperskimi, dyrektorów marketingu i sprzedaży oraz pośredników na rynku mieszkaniowym.

Celem konferencji jest dostarczenie eksperckiej wiedzy i inspiracji deweloperom, którzy chcą bardziej efektywnie zarządzać marketingiem i sprzedażą w realizowanych przez siebie projektach mieszkaniowych. Do wystąpienia podczas konferencji zaprosiliśmy ekspertów w zakresie brandingu, Internetu, nowych technologii oraz sprzedaży, dysponujących doświadczeniem na tym nietypowym rynku, jakim są nieruchomości oraz w innych branżach, z których - jak wierzymy - deweloperzy mogą czerpać wartościowe inspiracje. - mówi Paulina Starzyńska-Wilbik, Prezes Zarządu Premedium, organizującej konferencję.

Pierwsza sesja zostanie poświęcona budowaniu marek na rynku deweloperskim. Eksperci z agencji brandingowych, reklamowych oraz rynku finansowego będą dyskutować, czy warto inwestować w markę na rynku nieruchomości, jak budować markę dewelopera i markę inwestycji oraz jaka powinna być ich wzajemna relacja.

  •  Druga sesja będzie skoncentrowana na efektywnej promocji w Internecie. Poznamy wyniki badań dotyczących internetowych źródeł informacji o rynku nieruchomości, z których korzystają klienci na różnych etapach procesu sprzedaży. Dowiemy się, jak powinna być skonstruowana skuteczna strona dewelopera i inwestycji oraz jak planować reklamę w Internecie, aby osiągnąć najlepsze efekty.
  • Kolejna sesja poświęcona będzie innowacjom i nowym technologiom - prelegenci pokażą, w jakim zakresie i w jaki sposób rozwiązania inteligentne w budownictwie, geolokalizacja oraz targi wirtualne mogą efektywnie wesprzeć komercjalizację mieszkań.
  • Ostatnia sesja zostanie poświęcona efektywnemu zarządzaniu sprzedażą - mowa będzie o tym, kim powinien być idealny sprzedawca i jak go motywować, gdzie szukać nowych kanałów sprzedaży, a także jakie inspiracje dla skutecznej sprzedaży można znaleźć na rynku motoryzacyjnym.
  • Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie: www.premediumtrendy.pl
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej