Premedium Trendy: Jak sprzedawać więcej mieszkań?
Jak zwiększyć efektywność sprzedaży mieszkań? Jak promować nieruchomości w Internecie i wykorzystywać nowe technologie do promocji inwestycji? Do czego potrzebna jest marka na rynku mieszkaniowym i jak ją budować? To główne tematy konferencji Premedium Trendy - marketing i sprzedaż nieruchomości mieszkaniowych, która odbędzie się 19 maja 2011 roku w Hotelu Polonia Palace w Warszawie.
Konferencja adresowana jest do dyrektorów zarządzających firmami deweloperskimi, dyrektorów marketingu i sprzedaży oraz pośredników na rynku mieszkaniowym.
Celem konferencji jest dostarczenie eksperckiej wiedzy i inspiracji deweloperom, którzy chcą bardziej efektywnie zarządzać marketingiem i sprzedażą w realizowanych przez siebie projektach mieszkaniowych. Do wystąpienia podczas konferencji zaprosiliśmy ekspertów w zakresie brandingu, Internetu, nowych technologii oraz sprzedaży, dysponujących doświadczeniem na tym nietypowym rynku, jakim są nieruchomości oraz w innych branżach, z których - jak wierzymy - deweloperzy mogą czerpać wartościowe inspiracje. - mówi Paulina Starzyńska-Wilbik, Prezes Zarządu Premedium, organizującej konferencję.
Pierwsza sesja zostanie poświęcona budowaniu marek na rynku deweloperskim. Eksperci z agencji brandingowych, reklamowych oraz rynku finansowego będą dyskutować, czy warto inwestować w markę na rynku nieruchomości, jak budować markę dewelopera i markę inwestycji oraz jaka powinna być ich wzajemna relacja.
- Druga sesja będzie skoncentrowana na efektywnej promocji w Internecie. Poznamy wyniki badań dotyczących internetowych źródeł informacji o rynku nieruchomości, z których korzystają klienci na różnych etapach procesu sprzedaży. Dowiemy się, jak powinna być skonstruowana skuteczna strona dewelopera i inwestycji oraz jak planować reklamę w Internecie, aby osiągnąć najlepsze efekty.
- Kolejna sesja poświęcona będzie innowacjom i nowym technologiom - prelegenci pokażą, w jakim zakresie i w jaki sposób rozwiązania inteligentne w budownictwie, geolokalizacja oraz targi wirtualne mogą efektywnie wesprzeć komercjalizację mieszkań.
- Ostatnia sesja zostanie poświęcona efektywnemu zarządzaniu sprzedażą - mowa będzie o tym, kim powinien być idealny sprzedawca i jak go motywować, gdzie szukać nowych kanałów sprzedaży, a także jakie inspiracje dla skutecznej sprzedaży można znaleźć na rynku motoryzacyjnym. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie: www.premediumtrendy.pl