PRCH Retail Awards 2010 rozdane

2010-10-14 16:22

Wyniki pierwszej edycji programu PRCH Retail Awards ogłoszono 13 października 2010 r. w hotelu Marriott w Warszawie. Konkurs, organizowany przez Polską Radę Centrów Handlowych, obejmuje trzy kategorie główne: Centrum Handlowe Roku, Koncept Handlowy Roku, Marketing.

Jedenastu ekspertów z branży nieruchomości handlowych wchodzących w skład jury PRCH Retail Awards wyłoniło 12 finalistów. Są to firmy oraz kampanie, które uzyskały co najmniej 60% punktów. W następnym etapie - finale przyznawania nagród i wyróżnień nominowanym projektom - członkowie jury wizytowali nominowane centra handlowe. W sumie jury przeanalizowało 17 000 stron aplikacji i spędziło kilkadziesiąt godzin w podróży.

Nagrodzeni

  • Kategoria Centrum Handlowe Roku 2010, Centra Duże: Focus Mall Bydgoszcz
    Nagroda: deweloper Parkridge Retail Development
    Zarządca: Alfa Asset Management
    Architekci: MOFO Architekci
    Powierzchnia wynajmu (GLA): 43 600 m2
    Ilość sklepów: 140
    Kluczowi najemcy: Alma, Cinema City, Saturn, H&M, Zara, Reserved, New Yorker.
  • Kategoria Centrum handlowe Roku 2010, Centra Małe: Galeria Niwa, Oświęcim
    Nagroda: deweloper MMGM Development
    Zarządca: MMGM Poland
    Architekci: BORM-Projekt
    Powierzchnia wynajmu (GLA): 9 990 m2
    Ilość sklepów: 41
    Kluczowi najemcy: Carrefour, Reserved, Mix Electronics, Agata Boutique
  • Kategoria Zarządzanie i eksploatacja Roku 2010: C.H. Galaxy, Szczecin
    Nagroda: deweloper Echo Investment S.A.
    Zarządca: Est-On Property Management
    Architekci: CSI (obecnie OTH Sp. z. o.o.)
    Powierzchnia wynajmu (GLA): 42 000 m2
    Ilość sklepów: 190
    Kluczowi najemcy: Real, Multikino, RTV EURO AGD, H&M, ZARA, Reserved, GALAXY Bowling.
  • Kategoria Koncept Handlowy Roku 2010: wyróżnienie firma YES Biżuteria
  • Kategoria Marketing 2010, Wielkie Otwarcie: centrum handlowe Wzorcownia, Włocławek za "Wzorcownia jak malowana" 
    Właściciel / Zarządca: Budizol Property
    Wyróżnienie C.H. Karolinka w Opolu
    Właściciel: MGPA
    Zarządca: Mayland Real Estate
  • Kategoria Marketing 2010, Kampania Prosprzedażowa: centrum handlowe M1 (9 lokalizacji) za "Zimowa Loteria w centrach handlowych M1”
    Właściciel / Zarządca: Metro Group Asset Management
  • Kampania Społeczna Roku 2010: centrum handlowe: Bonarka City Center za "Bonarka otwarta na dobre"
    Właściciel: TriGranit Development
    Zarządca: Bonarka Management Sp. z o.o.
    Wyróżnienie: centrum handlowe: M1 (9 lokalizacji) za "W centrum handlowym M1 spełniają się marzenia nieuleczalnie chorych dzieci” 
    Właściciel / Zarządca: Metro Group Asset Management

Dodatkowo Jury przyznało specjalne wyróżnienie: Rewitalizacja Roku 2010 dla firmy Budizol Property za doskonałą integrację centrum Wzorcownia z tkanką miejską oraz jej unikalną koncepcję architektoniczną.

- Gorąco wierzę, że z pomocą programu PRCH Retail Awards przywrócimy wartość słowom: „nagroda”, „wyróżnienie” czy „nominacja”, które w ostatnim czasie mocno straciły na znaczeniu. Zadaniem programu jest bowiem promowanie najlepszych praktyk, edukowanie i wyróżnianie tych projektów i kampanii, które spełniają najwyższe standardy biznesowe - powiedziała Aleksandra Zentile-Miller, przewodnicząca jury PRCH Retail Awards.


Do nagród w kategoriach Centrum Handlowe Roku i Marketing firmy mogły zgłaszać projekty w jednej z 3 kategorii wielkości:
1. Centra duże i bardzo duże powyżej 40 000 GLA
2. Centra średnie od 20 000 do 39 999 GLA
3. Centra małe – od 5 000 do 19 999 GLA.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej