Poszukaj nowych możliwości rozwoju - idź na "Prospects in Poland"

2010-02-12 13:52

Według opinii wielu ekspertów, gdy świat ogarniał kryzys finansowy, Polska była w relatywnie bezpiecznej sytuacji makroekonomicznej, w porównaniu z innymi krajami Europy Środkowo-Wschodniej. Wyraźne symptomy zainteresowania inwestycjami na naszym rynku, który wbrew globalnym tendencjom pozostawał poza epicentrum światowej recesji, stworzyły Polsce niebywałą okazję wypracowania sobie w oczach inwestorów wizerunku kryzysowego lidera - stabilnego, bezpiecznego i perspektywicznego rynku.

Czy i w jakim stopniu Polska wykorzystała tę szansę? Czy okres światowego spowolnienia gospodarczego pomógł umocnić pozycję Polski jako atrakcyjnego i generującego zyski rynku? Już wkrótce nowych możliwości i perspektyw dla Polski poszukiwać będą eksperci i uczestnicy rozpoczynającego się właśnie w największych polskich miastach cyklu seminariów inwestycyjnych Prospects in Poland 2010.

Cieszę się, że pierwszym miastem, otwierającym cykl spotkań – mówi Aneta Kłodaś, dyrektor ds. Rozwoju Bluevine Consulting – będzie Łódź, dynamicznie rozwijające się miasto, cieszące się opinią przyjaznego inwestorom, odważnie i śmiało realizujące swoje wizje. 4 marca w łódzkim hotelu Andel’s spotkają się przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, Ministerstwa Gospodarki, Urzędu Miasta Łodzi oraz funkcjonujący w mieście inwestorzy by porozmawiać o perspektywach gospodarczych zarówno Łodzi jak i Polski. Choć Polska w porównaniu z innymi krajami – mówi Włodzimierz Fisiak, Marszałek Województwa Łódzkiego – ma dość mocną pozycję, musimy uświadomić zagranicznym inwestorom nasz potencjał i możliwości. Bez spójnej i konsekwentnej promocji gospodarczej oraz odpowiednich rozwiązań na poziomie rządowym nie będzie to możliwe – dodaje.

Program seminarium

Seminaria Prospects in Poland 2010, organizowane przez specjalizującą się w prospekcji rynku i kontaktach B2B warszawską firmę Bluevine Consulting, pod patronatem Financial Times, zostały zaprojektowane jako cykl spotkań lokalnych przedstawicieli świata biznesu, władzy lokalnej, mediów oraz inwestorów poszukujących nowych obszarów współpracy. Wraz z cyklem seminariów organizatorzy zamierzają odwiedzić najbardziej atrakcyjne i perspektywiczne inwestycyjnie polskie miasta według opinii współpracujących z organizatorami Prospects in Poland 2010 ekspertów z jednej z największych firm doradczych Deloitte, czyli Łódź, Lublin, Wrocław, Katowice i Gdańsk.

Każdemu spotkaniu odbywającemu się w ramach cyklu Prospects in Poland 2010 towarzyszyć będzie „business mixer”, czyli nieformalne spotkanie uczestników seminarium, które służyć ma nawiązywaniu kontaktów biznesowych i wymianie doświadczeń. Po zakończeniu cyklu seminariów we wszystkich zaplanowanych na 2010 rok polskich miastach, organizatorzy we współpracy z partnerami projektu planują opracowanie zbiorczego raportu Prospects in Poland, zawierającego nie tylko zebrane wnioski i spostrzeżenia z odbywających się spotkań, ale i rekomendacje dot. perspektyw rozwoju polskiej gospodarki na następne lata.


Hotel Andel's
Autor: Bluevine Consulting

Katalog INWESTYCJE BUDOWLANE-murator oraz serwis www.muratorplus.pl objęły patronat medialny nad tym wydarzeniem.

logo IB
Autor: brak danych
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej