Przy ocenie ofert będą brane pod uwagę zarówno koszt jak i termin realizacji zadania. Większość oferentów zadeklarowała skrócenie terminu wykonania prac z 24 do 18 miesięcy.
Poszczególne firmy i konsorcja zaoferowały:
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR 71 224 819 zł
konsorcjum: TEERAG - ASDAG Polska i PORR Technobau und Umwelt Atkiengesellschaft (Wiedeń) 79 704 615 zł
Strabag 79 847 947 zł
Warszawskie Przedsiębiortwo Mostowe "Mosty" 83 282 562 zł
Konsorcjum: Przedsiebiorstwo Budowy Dróg i Mostów, Planeta, PBL "Mazowieckie Mosty" 85 515 609 zł
Budimex 87 633 909 zł
Mostostal Warszawa 89 352 287 zł
konsorcjum: Pol-Dróg Oleśnica, Pol-Dróg Piła, Energopol Szczecin 91 365 373 zł
konsorcjum: Eurovia Polska (Kobierzyce), Eurovia Cs (Praga), Warbud 91 404 160 zł
Bilfinger Berger Budownictwo 93 571 289 zł
Pol-Aqua 108 246 828 zł
Zakres modernizacji ulicy obejmuje budowę nowych wiaduktów nad linią kolejową, przebudowę skrzyżowania z ulicą Chełmżyńską oraz fragmentu ulicy Marsa do skrzyżowania z ulicą Żołnierską.