Marketing dla deweloperów

2008-04-08 11:53
Marketing dla deweloperów
Autor: Informedia Polska Sp. z o.o. Marketing dla deweloperów

Preferencje kupujących, trendy w marketingu na rynku nieruchomości, kształtowanie cen, strategie reklamy w mediach - podczas dwudniowych warsztatów (22-23 kwietnia 2008 roku) w warszawskim hotelu Le Royal Meridien Bristol doświadczeni prelegenci przedstawią wszystkie kluczowe aspekty marketingu dla deweloperów.

Działania reklamowe i starannie skonstruowane kampanie marketingowe są niewątpliwym czynnikiem wzrostu sprzedaży.
Dlatego też niezwykle ważnym jest zapoznanie się z nowymi trendami w zakresie marketingu nieruchomości - tym bardziej, gdy boom na rynku nieruchomości trwa a konkurencja rośnie.
Jak wykreować swój produkt, aby był postrzegany jako wyjątkowe, elitarne miejsce do życia? W jaki sposób traktować nieruchomości jako produkt reklamowy oraz czy sprzedaż przez reklamę inwestycji wystarczy? Jaką strategię marketingową wybrać?
Na te i wiele innych nurtujących deweloperów pytania odpowiedzią specjaliści prowadzący warsztaty "Marketing dla deweloperów" - architekt, dr nauk technicznych Ewa Stachura oraz eksperci z Agencji Reklamowej Xandu (Anna Seroczyńska, Danuta Gibka, Katarzyna Bruździńska, Karolina Osuch, Konrad Piwowarczyk).

To unikalne wydarzenie ukierunkowane na potrzeby deweloperów i koncentrujące się wyłącznie na branży nieruchomości odbędzie się w warszawskim hotelu Le Royal Meridien Bristol (ul. Krakowskie Przedmieście 42-44). Dwudniowe warsztaty potrwają od 22 do 23 kwietnia 2008 roku. To okazja, by zdobyć praktyczne porady i wymienić doświadczenia z działu marketingu w budownictwie. Organizatorem spotkania jest Informedia Polska Sp. z o.o. Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w warsztacie.

Program
Rejestracja

Foto: Informedia Polska Sp. z o.o.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej