Kupuj Nasze ... produkty budowlane
Blisko 220 składów PSB z całej Polski oraz 4 sklepy PSB-Mrówka uczestniczy w nowej inicjatywie zorganizowanej w ramach kampanii "Kupuj Nasze.PL - Są powody do dumy". Akcja zachęcająca do wybierania polskich produktów budowlanych potrwa do 15 maja. Jej częścią jest atrakcyjny konkurs dla konsumentów, którego nagrody ufundowane zostały przez zaangażowane firmy. Jest to pierwsza tak duża inicjatywa Fundacji na rzecz rozwoju polskich produktów w branży budowlanej.
Kampania, która łączy w sobie kampanię społeczną, serial reklamowy oraz program edukacyjny trwa od 20 marca. Celem wszystkich aktywności prowadzonych pod hasłem “Kupuj Nasze – są powody do dumy” jest przełamanie barier i stereotypów dotyczących jakości polskich produktów oraz zmiana mentalności Polaków, w której rodzime wyroby wciąż jeszcze borykają się z problemami percepcji jakości.
Przygotowywany wraz z Polskimi Składami Budowlanymi projekt ma charakter ogólnokrajowy. Jego celem jest umacnianie poczucia wysokiej jakości produktów wytworzonych w naszym kraju oraz wsparcie sprzedaży polskich materiałów budowlanych. Produkty biorące udział w kampanii zostaną oznakowane naklejkami z logo “Kupuj Nasze.PL” - przygotowano ich 150 000. Lista wyróżnianych w ten sposób towarów przekracza 200 pozycji wybranych z oferty 16 firm uczestniczących w projekcie.
Ważnym elementem kampanii w branży budowlanej jest konkurs, w którym uczestniczyć mogą konsumenci robiący zakupy w składach PSB oraz sklepach PSB-Mrówka. Warunkiem udziału jest zakup oznaczonych produktów oraz stworzenie własnego rozwinięcia hasła “Kupuj Nasze.PL”. Nagroda główna - 5000 zł, rozlosowane zostaną także dwie nagrody w wysokości 2500 zł oraz pięć nagród po 1000 zł. Regulamin loterii będzie dostępny na stronach www.kupujnasze.pl oraz www.grupapsb.com.pl
Głównym partnerem kampanii jest Grupa Polskie Składy Budowlane. W projekcie uczestniczy ponadto 16 firm, które są jednocześnie fundatorami nagród: ADW, Alpol Gips, Baumit, Cement Górażdże, Farby Kabe, Foliarex, Franspol, “Bogdanka”, Monier, Polcolorit, Pol-Skone, Profil, Sanitec Koło, Vitrosilicon, ZPC “Przysucha”, Gamrat.
Kampanię opracowała agencja DEMO Effective Launching oraz Fundacja realizująca program "Kupuj Nasze.PL".