Kampania, która łączy w sobie kampanię społeczną, serial reklamowy oraz program edukacyjny trwa od 20 marca. Celem wszystkich aktywności prowadzonych pod hasłem “Kupuj Nasze – są powody do dumy” jest przełamanie barier i stereotypów dotyczących jakości polskich produktów oraz zmiana mentalności Polaków, w której rodzime wyroby wciąż jeszcze borykają się z problemami percepcji jakości.
Przygotowywany wraz z Polskimi Składami Budowlanymi projekt ma charakter ogólnokrajowy. Jego celem jest umacnianie poczucia wysokiej jakości produktów wytworzonych w naszym kraju oraz wsparcie sprzedaży polskich materiałów budowlanych. Produkty biorące udział w kampanii zostaną oznakowane naklejkami z logo “Kupuj Nasze.PL” - przygotowano ich 150 000. Lista wyróżnianych w ten sposób towarów przekracza 200 pozycji wybranych z oferty 16 firm uczestniczących w projekcie.
Ważnym elementem kampanii w branży budowlanej jest konkurs, w którym uczestniczyć mogą konsumenci robiący zakupy w składach PSB oraz sklepach PSB-Mrówka. Warunkiem udziału jest zakup oznaczonych produktów oraz stworzenie własnego rozwinięcia hasła “Kupuj Nasze.PL”. Nagroda główna - 5000 zł, rozlosowane zostaną także dwie nagrody w wysokości 2500 zł oraz pięć nagród po 1000 zł. Regulamin loterii będzie dostępny na stronach www.kupujnasze.pl oraz www.grupapsb.com.pl
Głównym partnerem kampanii jest Grupa Polskie Składy Budowlane. W projekcie uczestniczy ponadto 16 firm, które są jednocześnie fundatorami nagród: ADW, Alpol Gips, Baumit, Cement Górażdże, Farby Kabe, Foliarex, Franspol, “Bogdanka”, Monier, Polcolorit, Pol-Skone, Profil, Sanitec Koło, Vitrosilicon, ZPC “Przysucha”, Gamrat.
Kampanię opracowała agencja DEMO Effective Launching oraz Fundacja realizująca program "Kupuj Nasze.PL".

i