Jones Lang LaSalle i REAS razem

2007-05-21 15:34

Współpraca ma zapewnić obustronne korzyści. Dla agencji to przede wszystkim poszerzenie oferty o budownictwo mieszkaniowe. REAS z kolei ma nadzieję, że będzie mógł skorzystać z międzynarodowych kontaktów partnera.

Na współpracy mają jednak skorzystać przede wszystkim klienci, zarówno krajowi, jak i zagraniczni. Obie firmy będą mogły bowiem im zaoferować pełniejszy zakres usług, począwszy od badań i analiz rynku, doradztwa strategicznego, inwestycyjnego i finansowego, a także przy zawieraniu transakcji zakupu i sprzedaży gruntów, wyceny nieruchomości, analizy "due diligence" oraz zarządzania portfelami nieruchomości.

- Cieszymy się, że sformalizowaliśmy nasze partnerstwo z firmą REAS - mówi Ben Bannatyne, dyrektor regionalny odpowiedzialny za region Europy Środkowej w Jones Lang LaSalle. - Rynek nieruchomości mieszkaniowych w Polsce znacznie się rozwinął w ciągu ostatnich kilku lat, i wielokrotnie klienci z całej Europy zwracali się do nas zapytaniem o doradztwo w zakresie powierzchni mieszkaniowych. Dzięki połączeniu sił z firmą REAS obecnie jesteśmy w stanie oferować usługi we wszystkich sektorach nieruchomości przy zapewnieniu wysokiej jakości usług, której oczekują nasi klienci. Jest to bardzo ważne szczególnie w przypadku głównych polskich miast, gdzie coraz częściej pojawiają się wielofunkcyjne projekty łączące elementy mieszkaniowe z komercyjnymi.

Entuzjazmu nie ukrywa również Kazimierz Kirejczyk, prezes REAS. - Współpraca z Jones Lang LaSalle otwiera nam drogę do nawiązywania współpracy z klientami międzynarodowymi jeszcze przed podjęciem przez nich strategicznych decyzji o wejściu na polski rynek mieszkaniowy, a dzięki temu do wspierania ich naszą wiedzą i doświadczeniem na wszystkich etapach ich inwestycji w Polsce. Obok kompleksowych usług doradczych, będziemy mogli zapewnić naszym klientom dodatkowe wsparcie przy pozyskiwaniu gruntów i projektach wielofunkcyjnych.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany