Jakie firmy doceniają konsumenci

2007-05-22 18:32

Laury Klienta i Laury Konsumenta rozdano. W rankingu prowadzonym przez "Przegląd Gospodarczy" "Gazety Prawnej" i instytut Gallupa wyróżniono blisko 600 produktów w około 200 kategoriach w tym 16 związanych z branżą budowlaną. Badania wśród polskich konsumentów przeprowadzane były od grudnia 2005 do czerwca 2006 roku.

Nagrody mają na celu wyróżnienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i marek. Przez okres sześciu miesięcy wśród konsumentów prowadzone były badania ankietowe, które obejmowały różne branże rynkowe. W trakcie badania co miesiąc zbierano opinie nabywców na temat wybranych grup produktów. Wyróżnienie otrzymywała firma, która w danej kategorii była najlepiej postrzegana przez konsumentów. Pytania były tak skonstruowane, aby potwierdzały znajomość marki oraz jakości poszczególnych produktów.

W kategoriach związanych z branżą budowlaną wyróżniono blisko 50 firm w 16 kategoriach:

Kategoria

1 miejsce

2 miejsce

3 miejsce

Wyróżnienie

Drzwi

Porta

Dierre

Pol-Skone

 

Drzwi antywłamaniowe

Gerda

Dierre

Witex

 

Farby

Śnieżka

Nobiles

Decoral

 

Firmy leasingowe

Europejski Fundusz Leasingowy

Raiffeisen Leasing

Bre Leasing

 

Kleje do tapet

Metylan

Unicell

Alpan

 

Kompleksowe systemy dociepleń

Magbud

Atlas

Rockwool

 

Kredyty dla małych i średnich przedsiębiorstw

Getin Bank

Kredyt Bank

Nordea Bank

 

Okna dachowe

Fakro

Roto Frank

Velux

Okpol

Okna drewniane

Stolarka Wołomin

Sokółka

Urzędowski

 

Okna i Profile Okienne z PVC

Schuco International Polska

Rehau

Drutex

 

Panele

Kospan

Barlinek

Kronopol

 

Płytki ceramiczne

Opoczno

Paradyż

Tubądzin

 

Przepływowe ogrzewacze wody

Junkers

Stiebel

Eltron

 

Sieci hurtowni budowlanych

PSB

VOX

Wodan

 

Techniki Zamocowań Budowlanych

Wkręt-Met

Hilti

Mag-Krak

 

Urządzenia i Systemy grzewcze

Viessmann

Purmo

Fako

Junkers

Żarówki

Osram

Philips

Brilux

 

W tym roku godłem Laur Klienta w kategorii przepływowe ogrzewacze wody po raz drugi została wyróżniona Firma Stiebel Eltron Polska. Tym razem firma zdobyła drugie miejsce i srebrny medal. Stiebel zawdzięcza sukces głównie współpracy z partnerami handlowymi, którzy wnieśli duży wkład w budowanie i promocję marki. Dzięki temu zarówno jakość, jak i estetyka produktów mogły zostać dostrzeżone przez konsumentów.

Satysfakcji z nagrody nie ukrywa obchodząca w tym roku stulecie istnienia firma Osram, specjalizująca się w produkcji zarówno tradycyjnego oświetlenia, jak również żarówek halogenowych, specjalistycznych promienników czy elektronicznych urządzeń stabilizacyjno-zapłonowych. - Laur Konsumenta dla Osram stanowi szczególne wyróżnienie, gdyż świadczy o zaufaniu, jakim darzą nas klienci - mówi Magdalena Bogusz, kierownik marketingu w firmie Osram w Polsce. - Cieszę się, że zauważają oni nasze starania, aby produkty Osram były innowacyjne, oszczędne oraz przyjazne dla użytkowników.
Srebrny Laur Klienta przypadł w tym roku również w udziale fińskiej marce Purmo, reprezentującej koncern Rettig Heating Group, zajmujący się produkcją grzejników płytkowych. W kategorii urządzenia i systemy grzewcze srebrny Laur Klienta przyznała marce grupa ok. tysiąca dystrybutorów urządzeń grzewczych, instalatorów oraz sprzedawców. - Laur Klienta to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, ponieważ otrzymaliśmy go od użytkowników i instalatorów, dla których jakość produktów jest najważniejsza - tłumaczy Emilia Dudek, kierownik marketingu Rettig Heating. - Przyznana nagroda oznacza, że klienci nie tylko doskonale znają markę, ale darzą ją dużym zaufaniem.
Tegoroczne Laury zostały przyznane 20 czerwca.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej