Eurobuild 2009

2009-09-25 19:07

W dniach 30.09-02.10.2009 odbędą się w Warszawie w centrum wystawienniczym stolicy Hali MTPolska Międzynarodowe Targi Inwestycyjne EUROBUILD 2009 poświęcone ofercie biznesu dla inwestycji związanych z EURO 2012. Integralną częścią tych targów jest Międzynarodowy EuroSalon Okien, Drzwi i Profili.

Międzynarodowe targi EUROBUILD 2009 mają na celu przedstawienie potencjału firm, przedsiębiorców, którzy widzą wielkie możliwości rozwoju i swój niezaprzeczalny sukces handlowy związany z przygotowaniami Polski do organizacji EURO 2012. Wystawcami są przedsiębiorcy, którzy chcą aktywnie uczestniczyć i współpracować przy realizacji obiektów sportowych, fitness, hotelowych, restauracji i moteli, które powstawać będą w Polsce w najbliższych latach. Tylko pełne zaangażowanie przedsiębiorców daje możliwość nawiązania intratnych kontraktów i umocnienia wizerunku firmy. Targi EUROBUILD są skierowane do firm z takich segmentów tematycznych jak:

  • ściany i fasady,
  • drewno do budownictwa,
  • kamień dla budownictwa,
  • stal w budownictwie,
  • dachy
  • drogi i chodniki,
  • instalacje.

Międzynarodowy EuroSalon Okien, Drzwi i Profili skierowany jest do firm z takich segmentów tematycznych jak: okna, drzwi i bramy, które chcą ugruntować swoją pozycję, a także nawiązać nowe kontakty na najchłonniejszym w Polsce - rynku mazowieckim. Tu w znacznej mierze skoncentrowane są plany inwestycyjne i biznesowe na najbliższe lata.

Do pobrania ZAPROSZENIE NA TARGI
Do pobrania MAPKA DOJAZDOWA

Logo eurotargi
Autor: brak danych
Hala MTPolska
Autor: Biuro Promocji Exportu EURO TARGI Centrum wystawiennicz Hala MTPolska, przy ulicy Marsa 56 w Warszawie. W dniach 30.09-02.10.2009 odbędą się tu Międzynarodowe Targi Inwestycyjne EUROBUILD 2009, których organizatorem jest Biuro Promocji Exportu EURO TARGI.

Udział w wystawie zapowiedzieli wiodący producenci i dystrybutorzy stolarki okienno-drzwiowej z Polski i z zagranicy, producenci i dystrybutorzy drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, producenci systemów profili okiennych, maszyn, narzędzi i akcesoriów do produkcji okien i drzwi, producenci i dystrybutorzy okuć i żaluzji, zakłady stolarskie, okiennice i osłony okienne.
Targi Inwestycyjne są najlepszą formą zaprezentowania oferty firmy, a wśród zwiedzających targi zarejestrowali się nie tylko przedsiębiorcy poszukujący dostawców lub podwykonawców, a ale również architekci, inwestorzy, deweloperzy oraz przedstawicieli klubów sportowych z różnych części kraju.
W dobie ogólnoświatowej tendencji wyhamowującej gospodarki wielu krajów, takie wydarzenie staje się ogromną szansą na przeciwdziałanie negatywnym skutkom spowolnienia gospodarczego i pobudzenie inwestycji i aktywności przedsiębiorców. Aktywne wsparcie polskiego rządu (Minister Gospodarki – Waldemar Pawlak oraz Minister Sportu i Turystyki – Mirosław Drzewiecki objęli honorowym patronatem te targi) jak i władz samorządowych i miejskich potwierdza priorytetowe traktowanie inwestycji związanych z EURO 2012.
W kilkunastu krajach, nasi partnerzy prowadzą aktywną promocję tego przedsięwzięcia. Dzięki tym działaniom promocyjnym na Międzynarodowych Targach Inwestycyjnych EUROBUILD 2009 w Warszawie będą prezentowane stoiska o charakterze narodowym. I tak wydzielone już zostały sektory dla Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Irlandii, Austrii, Ukrainy, Indii, Chin, Egiptu. Na uruchomionej elektronicznie rejestracji dla zwiedzających swój udział potwierdziło wiele firm m.in. z Rosji, Czech, Słowacji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Ukrainy, Pakistanu, Senegalu, Indii.
Wielu z polskich przedsiębiorców korzysta ze wsparcia finansowego udzielanego z funduszy WE. Większość Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO) w poszczególnych województwach dysponuje funduszami, a dofinansowanie do tych targów kształtuje się nawet do wysokości 80 % kosztów kwalifikowanych co w znacznej mierze wpływa na zminimalizowanie kosztów poniesionych przez wystawców.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany