Branżowy Program Promocji Eksportu Polskiej Stolarki
18 listopada 2010 r. Związek Polskie Okna i Drzwi zorganizował w warszawskim hotelu Gromada, spotkanie kilkunastu największych polskich eksporterów stolarki budowlanej. Spotkanie dotyczyło tworzonego właśnie projektu Branżowego Programu Promocji Eksportu Polskiej Stolarki.
W spotkaniu uczestniczyli członkowie zarządu, dyrektorzy ds. eksportu firm zainteresowanych udziałem w programie. Należą do nich min.: Fakro, Drutex, Oknoplast, Budvar, Adams, Porta, Classen, Invado, Wiśniowski, Mercor, Selena. Uczestnicy spotkania poznali wyniki ankiety przeprowadzonej przez Centrum Analiz Branżowych, dotyczących preferencji największych polskich eksporterów branży Stolarki Budowlanej odnośnie rynków zagranicznych, jak również metod i narzędzi osiągnięcia strategicznych celów promocyjnych.
W trakcie spotkania wyznaczono kierunki działań przy tworzeniu Branżowego Programu Promocji oraz określono założenia organizacyjne „dojścia” do możliwie jak najbardziej reprezentatywnego programu. W założeniach, ramowy program powstanie do dnia 6 grudnia, natomiast szczegółowy Branżowy Program Promocji, po konsultacjach środowiskowych, przedstawiony zostanie do końca br., a jego prezentacja nastąpi podczas targów BUDMA w Poznaniu. Koordynatorem prac nad przygotowaniem projektu z ramienia Związku Polskie Okna i Drzwi, jest Centrum Analiz Branżowych, do którego można zgłaszać wszelkie uwagi i zapytania (e-mail: [email protected]).