Blisko szczytu

2008-10-02 13:24

Jesteśmy drudzy wśród serwisów, poświęconych tematyce budownictwa i nieruchomości - wynika z badania Megapanel PBI/ Gemius. Rzeczony ranking pochodzi z lipca 2008 roku. Pod uwagę były brane m.in. liczba użytkowników, liczba odsłon i zasięg.

Jeśli chodzi o ten ostatni, od lidera dzieli nas 1,5 proc. W lipcu serwisy Grupy Murator, zajmujące się tematyką budownictwa i nieruchomości, zanotowały ponad 11,5 mln odsłon i blisko 776 tys. użytkowników. Nie jest to wynik najlepszy w historii, ale wartościowy o tyle, że miesiące wakacyjne to w budownictwie - szczególnie w branży wydawniczej - sezon ogórkowy.

przy komputerze
Autor: Magdalena Stopa

Portal Muratorplus.pl, skierowany do profesjonalistów - a więc inwestorów, wykonawców, deweloperów, architektów, osób prowadzących własne firmy - to oczywiście tylko jeden z serwisów Muratora, które usytuować można w tej branży. Firma zajmuje się też m.in. rynkiem nieruchomości (Muratornieruchomosci.pl), ma biuro projektów gotowych (Projekty.murator.pl), na stronach internetowych porady znajdą ci, którzy na własną rękę zdecydują się zbudować dom (Muratordom.pl) lub urządzić ogród (Wymarzonyogrod.pl). Z kolei Urzadzamy.pl to jedna z najnowszych propozycji internetowych. W samym 2008 roku Murator uruchomił osiem serwisów tematycznych.

"E-apetyt Muratora nie jest przejawem pychy, ale wyraźną deklaracją, że rewolucja technologiczna w mediach, która ma znacznie uszczuplić możliwości prasy tradycyjnej, to temat, z którym spółka chce się zmierzyć na poważnie" - napisali o nas w tygodniku "Media i Marketing Polska".

Na tym dobra passa się nie kończy. Przypomnijmy, że w tym roku tytuł Wydawcy Roku tygodnik przyznał właśnie Muratorowi.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej