Amber Budownictwo z Oleśnicy wspólnie z Boegl & Krysl na autostradzie A2
Spółka Amber Budownictwo z Oleśnicy wspólnie z konsorcjum Boegl & Krysl i Dolnośląskich Surowców Skalnych dokończy budowę drugiego odcinka (C) autostrady A2 Stryków-Konotopa, po chińskim konsorcjum.
Konsorcjum firm Boegl & Kryls i Dolnośląskich Surowców Sklanych zrealizują budowę odcinka Stryków - Konotopa, po chińskim konsorcjum wraz we współpracy z oleśnicką firmą.
Autostrada A2 na odcinku Stryków-Konotopa
Autostrada A2 na tym odcinku będzie przebiegać przez teren gminy Wiskitki oraz Baranów i Jakotów z węzłem Wiskitki. Roboty drogowe mają zostać ukończone do 15 października 2012 roku, czyli już po Euro 2012. Jednak autostrada A2 będzie przejezdna przed mistrzostwami od 31 maja przyszłego roku. Ze względu na prestiż i skalę inwestycji konsorcjum zaangażowało w budowę podwykonawców. Jedną z firm, która będzie realizowała odcinek Stryków-Konotopa jest spółka Amber Budownictwo z Oleśnicy.
- Przy obecnej inwestycji zakres prac, jakie firma ma pod sobą, obejmuje wykonanie konstrukcji żelbetowych na obiektach mostowych, jak również żelbetowych przepustów dla zwierząt – mówi Jacek Patykowski, prezes firmy Amber Budownictwo.
Przypomnijmy, że GDDKiA zerwała umowę z dotychczasowym wykonawcą - konsorcjum COVEC, które nie wywiązało się z warunków kontraktu. Chińczycy przestali wypłacać należności podwykonawcom oraz zażądali renegocjacji umów wraz ze zmianą ustaleń rzeczowych i finansowych.
Autor: Amber Budownictwo
Autostrada A2 - budowa