Akcja: Aktywacja

2007-09-21 13:28

Ruszył nowy program dla dystrybutorów i partnerów handlowych firmy Krispol. Dla najlepszych przygotowano 70 zaproszeń na tygodniowe zimowe wakacje w słowackim Aquaparku Tatralandia (kompleks narciarski Chopoka).

 

"Zachęceni dużym powodzeniem, poprzednich programów dla naszych Partnerów Handlowych i Dystrybutorów oraz świetną atmosferą towarzyszącą wspólnym wyjazdom postanowiliśmy zaproponować kolejną formę rywalizacji" - mówi Filip Napierała, dyrektor sprzedaży Krispol. "Jak zawsze premiujemy najlepsze wyniki sprzedaży oraz dynamikę wzrostu sprzedaży naszych produktów".
Na zwycięzców dwóch rankingów - za wartość złożonych zamówień oraz za dynamikę wzrostu sprzedaży, którzy zajmą pięć pierwszych pozycji, czekają podwójne zaproszenia na wspólny wyjazd do słowackiej Tatralandii. Pozostali otrzymają zaproszenia pojedyncze z puli 70 miejsc.
Mechanizm punktacji zachęca do wykorzystania pełnych możliwości systemu e-Krispol. Jest to vortal korporacyjny umożliwiający płynną komunikacje z siecią kooperantów, w tym m.in. składanie zamówień czy monitorowanie ich realizacji. Zamówienia dokonywane poprzez tę platformę będą premiowane podwójnie.
"Akcja: Aktywacja" jest programem inaugurującym długofalowe działania pod nazwą Krispol Active Team. Poza aktywizacją sprzedaży oraz utrzymaniem dobrego kontaktu z parterami handlowymi i dystrybutorami, będzie również promocja aktywnego trybu życia. Z tego powodu wyjazd do Tatralandii będzie wypełniony rekreacyjno-sportowymi trakcjami - oprócz zabiegów wellness oraz kąpieli w źródłach geotermalnych do dyspozycji uczestników wyjazdu będą położone w pobliżu stoki narciarskie.
Konkurs trwa do końca listopada 2007 r. Wyjazd do Tatralandii odbędzie się w marcu przyszłego roku.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej