ADROG ma 270 dni na Ujazdowskie
W siedzibie Zarządu Dróg Miejskich została 18 marca 2009 roku podpisana umowa na rewitalizację chodnika w Alejach Ujazdowskich. Od tego dnia wykonawca - konsorcjum firm skupionych wokół firmy ADROG - ma 270 dni na wykonanie zlecenia.
Eugenia Dybcio, prezes Zakładu Usług Brukarskich ADROG Sp. j., w imieniu wykonawcy i Grażyna Lendzion, d,yrektor Zarządu Dróg Miejskich, w imieniu zleceniodawcy - podpisały umowę na przebudowę chodników wraz z wydzieleniem ścieżki rowerowej w Alejach Ujazdowskich na odcinku Belwederska-Plac Trzech Krzyży.
Przypomijmy, 23 lutego 2009 roku pięć firm i konsorcjów przedstawiło swoje oferty, przy czym najkorzystniejszą złożyło własnie konsorcjum firm (MABAU Polska Sp. z o.o., MABAU GMBH), którego liderem jest ADROG. Wartość złożonej oferty wynosiła: 15 074 000 zł netto (18 390 280 brutto). Protokół komisji przetargowej dyrektor ZDM podpisała 4 marca 2009. Wobec faktu, że pozostali oferenci nie zgłosili protestów, mogło dojść do podpisania umowy, zgodnie z którą wykonawca ma 270 dni na wykonanie pełnej modernizacji - przy czym prace brukarskie powinny zakończyć się przed defiladą z okazji Dnia Wojska Polskiego. Prace ogrodnicze potrwają do końca umowy.
W ciągu dwóch tygodni od dnia podpisania umowy wykonawca powinien uzyskać czasową zmianę organizacji ruchu oraz zbudować zaplecze. Przybliżony termin rozpoczęcia prac to 1 kwietnia.