3M wchodzi w budownictwo

2008-01-22 16:57

Dzięki dobrej koniunkturze we wszystkich sektorach budownictwa, dynamika wzrostu produkcji budowlanej w 2007 roku wyniosła ok. 18 %. Prognozy na lata 2008-2010 przewidują wzrost produkcji firm budowlanych na poziomie 14-15% w skali roku, a nadchodzące lata przyniosą intensywny rozwój inwestycji we wszystkich segmentach rynku budowlanego w Polsce. To powód, dla którego warto robić biznes w tej branży.  

Na polskim rynku 3M jest znana przede wszystkim z samoprzylepnych karteczek (stiuk). Jednak jest to tylko jedna z gałęzi jej działalności. Firma w swoim portfolio skupiła produkty z branż: przemysł i transport, ochrona zdrowia, reklama wizualna i materiały odblaskowe, bezpieczeństwo, ochrona i zabezpieczenia, elektroenergetyka i telekomunikacja oraz produkty biurowe i konsumenckie.

3M Company, 15 stycznia 2008 w Warszawie, zaprezentowała nowy segment produktów - Construction. Obejmuje on nowatorskie materiały oraz rozwiązania architektoniczne przeznaczone dla sektora budowlanego.

"3M od wielu lat prowadzi badania nad zaawansowanymi technologiami znajdującymi zastosowanie w budownictwie. Efektem prac ekspertów są wysokiej jakości produkty wykorzystywane przy planowaniu, realizacji i wykańczaniu inwestycji budowlanych i przemysłowych. Segment Construction integruje wszystkie nasze doświadczenia z branżą budowlaną. Oferuje klientom innowacyjne rozwiązania technologiczne, znajdujące zastosowanie na każdym etapie inwestycji. Teraz międzynarodowe doświadczenia naszych ekspertów chcielibyśmy przekazać także polskim klientom." - powiedział Jose Del Solar, dyrektor generalny 3M Poland.

Oferta produktów i usług 3M pozwala zapewnia klientom praktyczne i pomysłowe rozwiązania, znajdujące zastosowanie na każdym etapie inwestycji od opracowania projektu, aż po jego realizację.

Dział budowlany segmentu Construction obejmuje wszystkie narzędzia, produkty i usługi, znajdujące zastosowanie na etapie budowy. Od wielu lat koncern dostarcza swoim klientom wysokiej jakości narzędzia do cięcia, szlifowania i polerowania. Oferta dla budownictwa obejmuje także kleje, produkty do napraw i konserwacji instalacji elektrycznych m.in. taśmy samoprzylepne elektroizolacyjne do zabezpieczania przewodów, izolacyjne produkty termokurczliwe, oznaczniki i systemy grzewcze oraz gamę produktów zabezpieczających obiekty i instalacje przed ogniem, substancjami chemicznymi i korozją.

Rozwiązania architektoniczne segmentu Construction obejmują systemy do kompleksowego wykańczania budynków. Są to m.in. wysokiej jakości materiały do powierzchni szklanych: taśmy akrylowe do szklenia strukturalnego oraz cała gama folii przeciwsłonecznych i zabezpieczających, zwiększających komfort i bezpieczeństwo użytkowników pomieszczeń. Maty wejściowe i podłogowe pozwalają na wyciszenie i utrzymanie porządku w budynku, zaś laminaty dekoracyjne zwiększają estetykę wnętrz. Najnowszym osiągnięciem firmy są m.in. folie ochronne do okien serii Ultra, zabezpieczające szyby przed stłuczeniem podczas wybuchu lub włamania.

Poszerzając ofertę swoich produktów, koncern nie zapomina także o bezpieczeństwie klientów. Specjalnie dla branży budowlanej powstała grupa produktów do ochrony indywidualnej, zabezpieczających użytkowników przed urazami w czasie pracy. W tym asortymencie są m.in. maski i półmaski ochronne, okulary i gogle zabezpieczające oczy, nauszniki chroniące uszy prze hałasem oraz specjalne trwale kombinezony odporne na temperatury i chemikalia. Wszystkie produkty BHP koncernu 3M mają niezbędne certyfikaty, są wygodne i dobrze oznakowane odblaskami oraz dają możliwość tworzenia różnorodnych zestawień, dla lepszej ochrony użytkowników.

3M wchodzi w budownictwo
Autor: MMaszner
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej