Green Business Manager w Skanska

2010-06-28 15:12
Petra Hajna
Autor: Skanska S.A. Petra Hajna, Green Business Manager w zakresie projektów komercyjnych w odziałach Skanska Commercial Development w Polsce i w Czechach.

Petra Hajna została Green Business Manager w zakresie projektów komercyjnych w odziałach Skanska Commercial Development w Polsce i w Czechach.

Na nowo utworzonym stanowisku Petra Hajna będzie odpowiadała za przyjazne środowisku rozwiązania stosowane przy realizacji inwestycji biurowych w obu krajach. Dotychczas Hajna zdobywała doświadczenie w zakresie zrównoważonego rozwoju pracując zarówno w departamencie korporacyjnym, jak i w dziale budownictwa Skanska w Czechach. Jest także akredytowanym profesjonalistą LEED (Leadership in Energy and Environmental Design Accredited Professional) wspierającym architektów, projektantów i inżynierów podczas realizacji inwestycji.Hajna wspierała także wdrażanie ekologicznych zachowań, między innymi prowadząc szkolenia dla pracowników oddziałów Skanska w Europie Centralnej.

Zobacz koniecznie: Green Towers - Skanska rozpoczyna budowę pierwszego biurowca LEED

- Budownictwo zużywa ogromne ilości nieodnawialnych zasobów naturalnych zarówno na etapie realizacji inwestycji, jak również podczas jej eksploatacji. Skanska chce być inna. Jesteśmy zaangażowani we wdrażanie zrównoważonych rozwiązań, a także stosujemy trwałe materiały i zielone technologie przy wszystkich naszych projektach – mówi Nicklas Lindberg, dyrektor zarządzający w Skanska Property Poland. - Niedawno rozpoczęliśmy budowę nowego biurowca we Wrocławiu, który będzie w pełni certyfikowany w systemie LEED. Planujemy również kolejne zielone inwestycje w Warszawie i Katowicach. Cieszę się, że mamy teraz dodatkową pomoc merytoryczną ze strony Petry.

Zobacz koniecznie: Zebra Tower – pierwszym budynkiem biurowym w Warszawie, który otrzyma certyfikat LEED

- Z radością przyjęłam nowe wyzwanie jakim jest wspieranie inwestycji biurowych w Czechach i w Polsce w kontekście zrównoważonego budownictwa i zielonych technologii” – mówi Petra Hajna. - Strategię firmy Skanska postrzegam jako układ wygrany-wygrany zarówno dla najemców, jak i dla środowiska naturalnego. Co ważne stosowane przez nas rozwiązania nie wiążą się z dodatkowymi kosztami dla klientów, a jedynie z oszczędnościami na rachunkach za energię i świetnymi warunkami pracy – przekonuje Hajna.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej