Obecna w projekcie linearność graficzna pojawia się nie tylko w przeskalowanym logo, dominującym w strefie recepcji, ale również jako charakterystyczny wzór na wykładzinie, potęgując efekt perspektywy w przestrzeni i nawiązując do efektów obecnych w znaku.
Oprócz konsekwencji wizerunkowej, jej deklinacjom i rozwinięciom w koncepcji projektowej tego wnętrza projektant chciał nawiązać do szlachetnych wnętrz biurowych stylu lat 40-tych i 50-tych znanych z amerykańskich biur czasu prosperity i rozwoju gospodarczego w różnych kierunkach. Stąd też w projekcie obecność wielu nawiązań do wnętrz i elementów funkcjonujących w tamtej epoce, wchodzących już w skład klasyki design’u.
We wnętrzach dominuje czerń występująca w postaci tłoczonych tapet, fortepianowego lakieru w meblach i zabudowach, szkła lub skóry tapicerowanych mebli. Wszystko przetykane jest nitkami polerowanej stali, jedwabnych tapet w odcieniach miedzi oraz grubych szlachetnych wykładzin.
Całość części recepcyjnej wraz z poczekalnią dla klientów jest kontrastem między czarnym sufitem i ścianami, a wzorzystą bordową wykładziną. Ta dwukolorowość obecna również w wyposażeniu i materiałach o różnej strukturze i połysku przełamana została żółtą płaszczyzną podświetlanego logo, odbijającej się wielokrotnie w połyskujących akcentach wnętrza. Ciemny miedziany kolor jedwabnej tapety jest zmiękczeniem tego kontrastu i zapowiedzią kolorystyki obecnej w gabinetach.
Za antracytowym pół-przeziernym szkłem drzwi znajdują się gabinety w których dominuje połyskująca czerń ściany z rzeźbionym logo, rytmiczna kwadratowa ornamentyka stołu z klasycznymi meblami z lat 30 –tych ustawionymi na gładkiej wykładzinie w stonowanym kolorze identycznym z jedwabiem położonym na ścianach. Dodatkowym efektem w gabinecie jest rytmiczny biało-czarny sufit opisujący wnętrze, układającym jego symetrię.