Domoteka dziękuje służbom medycznym

2020-04-16 14:32
Domoteka dziękuje służbom medycznym
Autor: Domoteka

W tak trudnym momencie, kiedy codziennie żyjemy w stanie zagrożenia, nawet proste gesty mogą dodać otuchy, dlatego Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka udostępniła billboard, żeby podziękować pracownikom służb medycznych, którzy narażają zdrowie i życie, by pomagać innym.

BRANŻA POMAGA

W dobie kryzysu niesienie pomocy wydaje się oczywiste. Koronawirus zaczyna blokować polską gospodarkę, mimo to, firmy budowlane i związane z budownictwem, które również stają w obliczu trudności, pomagają w walce z koronawirusem. Zbieramy przykłady takiej pomocy, bo to przejawy solidarności i dojrzałego biznesu w obliczu katastrofy, ale przede wszystkim ludzkiej empatii i życzliwości...

Przekonaj się, jak BRANŻA POMAGA

Pomysłem centrum handlowego Domoteka na wsparcie pracowników służby zdrowia są podziękowania i słowa otuchy na billboardach znajdujących się w Warszawie. Zamiast reklamy na nośnikach zamieszczone zostały wyrazy wdzięczności.

Znaleźliśmy się w sytuacji, która do tej pory nie miała miejsca. Oprócz tego, że jesteśmy właścicielem centrum handlowego, czujemy się częścią społeczeństwa. Jak każdy nasz klient, najemca czy pracownik obsługi odczuwamy strach o zdrowie naszych najbliższych i ponosimy konsekwencje walki z pandemią. Przekazanie billboardu na podziękowania dla lekarzy to zwykły odruch serca, bez zbędnych słów. Tym samym chcielibyśmy zachęcić inne centra do podobnych działań – przekażcie niewykorzystane nośniki na dowolne działania wspierające w tym trudnym czasie – dla punktów gastronomicznych oferujących jedzenie na wynos w Waszych obiektach, na podziękowania dla służb medycznych, na słowa otuchy. Mam nadzieję, że wrócimy do zwykłego życia, ale heroiczne wysiłki lekarzy i służb medycznych będziemy pamiętać zawsze – w ten sposób możemy im podziękować – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera European Retail Parks, która jest właścicielem Domoteki.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany