A4 dokończy Budimex i Strabag „wespół w zespół”

2014-06-10 10:43
Autostrada A4
Autor: GDDKiA

Niewielu było chętnych na dokończenie rzeszowskiego odcinka autostrady A4 – w finale przetargu tylko dwie oferty, które różni ponad 157 mln zł. GDDKiA wybrała...

Dwie oferty w sprawie dokończenia budowy 41-kilometrowego fragmentu autostrady A4 na odcinku Rzeszów (węzeł Rzeszów Wschód) – Jarosław (węzeł Jarosław Zachód) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi, złożyły konsorcja Budimeksu (lider) i firmy Strabag oraz Salini Polska (lider) wraz z Salini impregilo (Mediolan), Todini Construzioni Generali (Rzym) oraz Przedsiębiorstwem Budowy Dróg i Mostów Kobykarnia. Oferta pierwszego kandydata opiewała na 717 503 995 zł, zaś drugiego na 876 771 516 zł, a zatem różnica między nimi wynosi ponad 157 mnl zł.
Inwestor - GDDKiA - postawił w przetargu warunek, że inwestycja ma być zrealizowana w terminie 14 miesięcy, z tym  że z tego czasu wyłączono okresy zimowe (2 razy po 3 miesiące od 15 grudnia do 15 marca). Kryterium w przetargu była najniższa cena, a zatem GDDKiA wybrała ofertę Budumeksu i Strabaga. Umowa zostanie podpisania dopiero wtedy, gdy pomyślną weryfikację przejdą kosztorysy oraz weryfikacja pod względem finansowym, formalno-prawnym i merytorycznym.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej