Polskość marką
Rozpoznawalną markę budowaliśmy świadomie. Naszym pomysłem na wyróżnienie się było odwołanie do treści i wartości narodowych. Dla marki wymyśliliśmy hasło "Kocham Polskę", co w domyśle ma oznaczać: jestem z niej dumny. Zakładaliśmy, że u odbiorców da o sobie znać potrzeba uznania dla efektów rodzimej działalności, poczucie, że w rywalizacji z markami i producentami zagranicznymi wcale nie jesteśmy gorsi...
Znakiem rozpoznawczym ATLASA - obok nazwy marki i biało-czerwonej symboliki - stał się bocian. Sięgnięcie po elementy, które nie kojarzyły się ani z produktami masowymi, ani technicznymi, okazało się trafne. To właśnie marka przyczyniła się do zwiększenia oferty produktowej, jej wartość jest dziś szacowana na ponad 204 mln zł. Wyniki finansowe całej grupy plasują nas w gronie najlepiej zarządzanych polskich przedsiębiorstw. Obroty za rok 2006 wyniosły ponad 892 mln zł.