PAGEN zmienia logo i strategię. „Dom Dziełem Życia” wg firmy PAGEN

2020-10-05 16:09 redakcja Muratorplus.pl
PAGEN producent okien, drzwi, bram garażowych i rolet
Autor: PAGEN Firma PAGEN wdraża nową kampanię wizerunkową

To wielkie przedsięwzięcie dla firmy PAGEN, polskiego producenta okien, drzwi, bram garażowych i rolet. Na lata 2020-2022 firma zaplanowała bowiem zmianę wizerunku, wprowadzenie nowego logo wraz z nową identyfikacją wizualną i strategią marketingową, zmiany organizacyjne i procesowe, a także rozbudowę zakładu produkcyjnego.

Szefostwo firmy zdecydowało, że obecny etap rozwoju to najlepszy moment na nowe otwarcie.

– Rozwój oferty produktowej, rozbudowa zakładu produkcyjnego, prowadzone prace badawczo-rozwojowe, zmiany organizacyjne i procesowe oraz rozwój sieci sprzedaży w Polsce i Europie – wszystko to wymusza konieczność dostosowania do współczesnych trendów, a nawet wyznaczania ich w branży stolarki budowlanej – mówi Dominik Chamioło, prezes zarządu PAGEN.

Nowe logo firmy PAGEN nawiązuje do znaku, który obowiązywał od 1998 roku, ale teraz stał się bardziej elegancki i nowoczesny, a jednocześnie prostszy i bardziej czytelny. Firmie zależało też na podkreśleniu zmian w ofercie, która w chwili obecnej nie ogranicza się już tylko do stolarki okiennej. To przy okazji dobry przykład na pokazanie, jaki jest mechanizm tworzenia nowego brandu.

Sygnet znaku z jednej strony eksponuje charakterystyczną literę P z nazwy brandu, z drugiej zaś nawiązuje do kształtów wytwarzanych przez firmę – okien, drzwi, bram i rolet. Odnaleźć możemy w nim m.in. kształt okna jedno- i dwuskrzydłowego, kształt drzwi tarasowych HST, zestawienie okna z drzwiami balkonowymi, obrys drzwi i bramy garażowej, a nawet przekrój rolety. Co ciekawe – w sygnecie logo wkomponowaliśmy pozostałe litery z nazwy firmy PAGEN, dzięki czemu, uzyskaliśmy znak, który możemy stosować na mniejszych polach eksploatacji, np. klamkach okiennych – tłumaczy Maciej Musiał, Brand Manager firmy PAGEN, który pracuje nad zmianami wizerunkowymi w firmie razem Jackiem Wachem, dyrektorem ds. marketingu.

Fabryka PAGEN
Autor: PAGEN Fabryka PAGEN jeszcze z poprzednim logo

Czerwony kolor nawiązuje do poprzedniej identyfikacji wizualnej, zaś przewaga czerni w logotypie podkreśla pozycję i rosnącą wartość firmy. Proces rebrandingu potrwa do marca 2022 roku. Zmiany wizerunkowe ma wzmocnić nowe hasło reklamowe – „Dom Dziełem Życia” oraz jego wersja skrócona #DoDzieła

Mówi się, że dobra marka, to dobrze opowiedziana historia. Chcemy odejść od mówienia wyłącznie o produktach, które powstają w naszej fabryce. Chcemy pokazywać nasze produkty i ich zastosowanie w miejscach, które dla większości z nas są dziełami życia – zwłaszcza w odniesieniu do tworzenia poczucia wspólnoty, bezpieczeństwa, ochrony osób i mienia oraz więzi rodzinnych – tłumaczy Jacek Wach, autor nowej strategii marketingowej.

Wprowadzeniu nowego znaku towarzyszyć będzie kampania reklamowa w Polsce i na rynkach zagranicznych. Dodajmy w tym miejscu, że PAGEN dostarcza m.in. swoje okna i drzwi czy bramy garażowe do Niemiec, Austrii, Włoch, Holandii, Belgii, Francji, Wlk. Brytanii, a także do USA, Kanady i Australii.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej