PAGEN zmienia logo i strategię. „Dom Dziełem Życia” wg firmy PAGEN

2020-10-05 16:09
PAGEN producent okien, drzwi, bram garażowych i rolet
Autor: PAGEN Firma PAGEN wdraża nową kampanię wizerunkową

To wielkie przedsięwzięcie dla firmy PAGEN, polskiego producenta okien, drzwi, bram garażowych i rolet. Na lata 2020-2022 firma zaplanowała bowiem zmianę wizerunku, wprowadzenie nowego logo wraz z nową identyfikacją wizualną i strategią marketingową, zmiany organizacyjne i procesowe, a także rozbudowę zakładu produkcyjnego.

Szefostwo firmy zdecydowało, że obecny etap rozwoju to najlepszy moment na nowe otwarcie.

– Rozwój oferty produktowej, rozbudowa zakładu produkcyjnego, prowadzone prace badawczo-rozwojowe, zmiany organizacyjne i procesowe oraz rozwój sieci sprzedaży w Polsce i Europie – wszystko to wymusza konieczność dostosowania do współczesnych trendów, a nawet wyznaczania ich w branży stolarki budowlanej – mówi Dominik Chamioło, prezes zarządu PAGEN.

Nowe logo firmy PAGEN nawiązuje do znaku, który obowiązywał od 1998 roku, ale teraz stał się bardziej elegancki i nowoczesny, a jednocześnie prostszy i bardziej czytelny. Firmie zależało też na podkreśleniu zmian w ofercie, która w chwili obecnej nie ogranicza się już tylko do stolarki okiennej. To przy okazji dobry przykład na pokazanie, jaki jest mechanizm tworzenia nowego brandu.

Sygnet znaku z jednej strony eksponuje charakterystyczną literę P z nazwy brandu, z drugiej zaś nawiązuje do kształtów wytwarzanych przez firmę – okien, drzwi, bram i rolet. Odnaleźć możemy w nim m.in. kształt okna jedno- i dwuskrzydłowego, kształt drzwi tarasowych HST, zestawienie okna z drzwiami balkonowymi, obrys drzwi i bramy garażowej, a nawet przekrój rolety. Co ciekawe – w sygnecie logo wkomponowaliśmy pozostałe litery z nazwy firmy PAGEN, dzięki czemu, uzyskaliśmy znak, który możemy stosować na mniejszych polach eksploatacji, np. klamkach okiennych – tłumaczy Maciej Musiał, Brand Manager firmy PAGEN, który pracuje nad zmianami wizerunkowymi w firmie razem Jackiem Wachem, dyrektorem ds. marketingu.

Fabryka PAGEN
Autor: PAGEN Fabryka PAGEN jeszcze z poprzednim logo

Czerwony kolor nawiązuje do poprzedniej identyfikacji wizualnej, zaś przewaga czerni w logotypie podkreśla pozycję i rosnącą wartość firmy. Proces rebrandingu potrwa do marca 2022 roku. Zmiany wizerunkowe ma wzmocnić nowe hasło reklamowe – „Dom Dziełem Życia” oraz jego wersja skrócona #DoDzieła

Mówi się, że dobra marka, to dobrze opowiedziana historia. Chcemy odejść od mówienia wyłącznie o produktach, które powstają w naszej fabryce. Chcemy pokazywać nasze produkty i ich zastosowanie w miejscach, które dla większości z nas są dziełami życia – zwłaszcza w odniesieniu do tworzenia poczucia wspólnoty, bezpieczeństwa, ochrony osób i mienia oraz więzi rodzinnych – tłumaczy Jacek Wach, autor nowej strategii marketingowej.

Wprowadzeniu nowego znaku towarzyszyć będzie kampania reklamowa w Polsce i na rynkach zagranicznych. Dodajmy w tym miejscu, że PAGEN dostarcza m.in. swoje okna i drzwi czy bramy garażowe do Niemiec, Austrii, Włoch, Holandii, Belgii, Francji, Wlk. Brytanii, a także do USA, Kanady i Australii.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej