Ekspansja po królewsku

2009-06-10 16:05
Uroczystość otwracia zielonogórskiego Salonu Łazienek
Autor: Glazura Królewska SA Uroczystość otwracia zielonogórskiego Salonu Łazienek uświetnił swoją obecnością prezes Glazury Królewskiej – Włodzimierz Giermasiński oraz Prezydent Miasta Zielona Góra – Janusz Kubicki.

Od początku roku sieć Salonów Łazienek Glazura Królewska powiększyła się o cztery nowe sklepy franczyzowe - 27 maja br. odbyło się otwarcie Salonu w Zielonej Górze. Kolejne dwa zostaną udostępnione klientom na przełomie czerwca i lipca.

Zlokalizowany w centrum miasta przestronny salon (540 m2) łączy w sobie tradycyjne rozwiązania wystawiennicze (kolekcje płytek w formie boksów) z nietypową ekspozycją w postaci płytkoteki – biblioteki płytek prezentującej tysiące polskich i hiszpańskich wzorów. Klient może płytkę zdjąć z półki i na specjalnie przygotowanych do tego celu stołach układać własne kompozycje. Może także skorzystać z bogatej bazy elektronicznej aranżacji łazienek – wystarczy, że zeskanuje kod kreskowy umieszczony na interesującym go asortymencie. Będzie wówczas mógł obejrzeć nie tylko wszystkie elementy kolekcji, z której pochodzi wybrana przez niego płytka, ale także wizualizacje i aranżacje pomieszczeń (łazienek, holów czy salonów), przygotowane przez producentów oraz biura projektowe Glazury Królewskiej. Ponadto w salonie znajduje biuro projektowe oraz wydzielone strefy przeznaczone wyłącznie do prezentacji ceramiki i armatury. Trzej wykwalifikowani projektanci i doświadczeni sprzedawcy doradzają przy wyborze ceramiki, a także pomagają przy doborze odpowiednich dodatków.

- W biurze projektowym każdy klient ma możliwość otrzymania w prezencie projektu swojej łazienki. Nasi projektanci doradzają także w wyborze odpowiednich materiałów i pomagają określić styl pomieszczeń, tak by każda łazienka ich autorstwa była zarówno funkcjonalna jak i niepowtarzalna – zapewnia Tomasz Kośmider, kierownik biura projektowego Glazury Królewskiej.

Charakterystyczną cechą sieci Salonów Łazienek Glazura Królewska jest również pełna standaryzacja systemu obsługi, wystroju oraz oznaczenia salonów. Swoim franchisingobiorcom zapewnia obsługę logistyczną oraz IT. Do największych osiągnięć firmy należy stworzenie nowatorskiego programu do obsługi procesu sprzedaży oraz gospodarki magazynowej – Partner. Dzięki niemu można sprawdzić stan magazynowy dystrybutora i producenta, zamówić towar, drukować ceny, a nawet wygenerować paragon dla ostatecznego klienta.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej