Deweloper planuje (IV kwartał 2011 r.) debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pozyskane środki Dolcan zamierza przeznaczyć na dalszy rozwój spółki na rynku nieruchomości.
- Już wkrótce będziemy mogli poinformować wszystkich mieszkańców Warszawy o naszym jubileuszu – mówi Alicja Dolińska, dyrektor Działu Marketingu i Reklamy Dolcan. - Z tej okazji przygotowaliśmy specjalną kompozycję reklamy graficznej. Jest na niej wyeksponowany nasz nowy logotyp, a także hasło, które jest naszą myślą przewodnią na zbliżające się lata. Cała kompozycja wykonana jest w nowych kolorach filmy – fiolecie i zieleni – dodaje.
Zobacz koniecznie: Koniec sporu: Dolcan uzyskał pozwolenie na użytkowanie Osiedla Grabskiego
Nowy logotyp został przygotowany przez agencję marketingową Kropka Bordo. Zmianie uległ również claim firmy Dolcan. Dotychczasowe hasło "Budujemy z pasją" zostało zmodyfikowane, aby podkreślić relacje dewelopera ze swoimi klientami i brzmi: "Budujemy pod Twoim kątem".

i