Dolcan: 20 lat na rynku nieruchomości

2011-01-07 13:17

Zmiana logotypu, nowa strona internetowa, a także 20 specjalnych promocji dla klientów - deweloper Dolcan świętuje 20-lecie działalności firmy i prezentuje nowy, odświeżony wizerunek.

Deweloper planuje (IV kwartał 2011 r.) debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pozyskane środki Dolcan zamierza przeznaczyć na dalszy rozwój spółki na rynku nieruchomości.

- Już wkrótce będziemy mogli poinformować wszystkich mieszkańców Warszawy o naszym jubileuszu – mówi Alicja Dolińska, dyrektor Działu Marketingu i Reklamy Dolcan. - Z tej okazji przygotowaliśmy specjalną kompozycję reklamy graficznej. Jest na niej wyeksponowany nasz nowy logotyp, a także hasło, które jest naszą myślą przewodnią na zbliżające się lata. Cała kompozycja wykonana jest w nowych kolorach filmy – fiolecie i zieleni – dodaje.

Zobacz koniecznie: Koniec sporu: Dolcan uzyskał pozwolenie na użytkowanie Osiedla Grabskiego

Nowy logotyp został przygotowany przez agencję marketingową Kropka Bordo. Zmianie uległ również claim firmy Dolcan. Dotychczasowe hasło "Budujemy z pasją" zostało zmodyfikowane, aby podkreślić relacje dewelopera ze swoimi klientami i brzmi: "Budujemy pod Twoim kątem".

Dolcan ma nowe logo
Autor: Kropka Bordo
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej