Biały punkt na wybrzeżu

2009-11-16 14:36
Gdański Raindance Point to już drugie tego typu przedsięwzięcie marki Hansgrohe w Polsce
Autor: Robert Witakowski Gdański Raindance Point to już drugie tego typu przedsięwzięcie marki Hansgrohe w Polsce.

Pierwszy na świecie Raindance Point w białej aranżacji, zrealizowany w całości według polskiego pomysłu, został uroczyście otwarty we wrześniu 2009 roku w salonie firmy Cortina w Gdańsku. To już drugie tego typu przedsięwzięcie marki Hansgrohe w Polsce.

Na uroczyste otwarcie ekspozycji przybyli goście ze świata architektury i biznesu. To właśnie im dedykowany jest Raindance Point - miejsce spotkań z klientem, partnerem i produktem. Tym razem projektanci przygotowali przestrzeń w nowatorskiej białej aranżacji. Na całej szerokości pawilonu zainstalowano innowacyjną studnię prysznicową, która pozwala poczuć na własnej skórze napowietrzony strumień wody. Opatentowana przez Hansgrohe technologia Raindance AIR, w zależności od wyboru strumienia, rozszczepia wodę na pojedyncze, inspirowane deszczem, krople lub rewitalizuje ciało z energią podobną naturalnym wirom i wodospadom. Na 1300 m2 umieszczono ponad 50 boksów z propozycjami aranżacji łazienek - gotowych rozwiązań i inspiracji do wnętrz "szytych na miarę". A do tego bogactwo i różnorodność stylów - od nowoczesnych wzorów do nostalgicznych rozwiązań w stylu retro.

- Hansgrohe wychodzi z założenia, że nie tylko współczesne produkty, ale także eksponujące je przestrzenie muszą mieć osobowość, która odpowiada na wykraczające poza technikę i estetykę potrzeby coraz bardziej świadomych klientów – mówi Filip Mielnik (Hansgrohe), autor pomysłu oraz manager projektu. Aranżację przestrzeni zaprojektowali: absolwent Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu - Mateusz Płóciennik oraz student tego samego wydziału Mateusz Słociński.

"Pomysły na łazienkę" w firmie Hansgrohe powstają nieustannie od 1901 r. W ciągu swej ponad 100 letniej historii firma zdobyła ponad 260 międzynarodowych nagród za innowacje i design.

Raindance Point w gdańskim salonie firmy Cortina
Autor: Robert Witakowski
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany