Okna i drzwi w kampanii DOBRY MONTAŻ

2015-10-08 12:38
DOBRY MONTAŻ
Autor: Związek Polskie Okna i Drzwi

Nie wystarczy kupić okno czy drzwi o znakomitych parametrach, bo pełny sukces takiej inwestycji zapewni dopiero ich poprawny montaż. Właśnie dlatego Związek Polskie Okna i Drzwi (Związek POiD) ogłosił, że będzie kontynuował kampanię edukacyjną DOBRY MONTAŻ.

Nowa odsłona tej kampanii DOBRY MONTAŻ została bardzo rozbudowana... 
- Dotychczasowe działania akcji zakończyły się dużym sukcesem, dlatego podjęliśmy decyzję o jej kontynuacji i rozszerzeniu o dodatkowe elementy pozwalające na jeszcze mocniejszą promocję prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej – zapowiada Paweł Wróblewski, dyrektor Związku POiD.

Przede wszystkim działa już nowa strona internetowa tego przedsięwzięcia. Można tam znaleźć praktyczne porady i wywiady z ekspertami, ale również została ona wyposażona w wyszukiwarkę profesjonalnych monterów. Wzmożone zostaną także działania komunikacyjne. Do mediów budowlanych, branżowych i wnętrzarskich już trafiają artykuły prezentujące różne aspekty montażu. DOBRY MONTAŻ, w charakterze jego Ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy stolarki budowlanej.

Rozpocznie się także akcja edukacyjna wśród studentów uczelni technicznych, dla których będą organizowane spotkania, przedsięwzięcie będzie promowane na najważniejszych imprezach branżowych, m.in. Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2016. Zaś uroczysty finał i podsumowanie kampanii DOBRY MONTAŻ zaplanowano podczas VII Kongresu Stolarki Polskiej.

Kampania DOBRY MONTAŻ
Autor: Związek Polskie Okna i Drzwi
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej