Budowlana Marka Roku - ranking ASM
Podczas uroczystej gali ogłoszono wyniki rankingu Budowlana Marka Roku 2010. Ranking Marek Budowlanych został przeprowadzony przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku już po raz siódmy. Wykonawcy wybrali najbardziej znane marki w dwudziestu kategoriach. Najbardziej utytułowany został Atlas
Tegoroczne badanie wśród wykonawców w sektorze budowlanym zostało przeprowadzone w maju 2011 roku na próbie odrębnie dobranej dla każdej z 20 grup asortymentowych materiałów budowlanych (badanie przeprowadzono na ok. 2000 firm wykonawczych). Wykonawcy wskazali m.in.: marki budowlane najwyższej jakości, marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości oraz marki budowlane najchętniej wybierane.
Główna nagroda Budowlanej Marki Roku 2010 została przyznana marce, która zdaniem wszystkich przebadanych wykonawców jest marką najbardziej znaną i oferującą najlepszą jakość w porównaniu do konkurencji.
Rankingu Marek Budowlanych 2010 - wyniki
BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 - ATLAS
W kategoriach produktowych BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 przypadła:
- kategoria drzwi wewnętrzne - Porta
- kategoria farby wewnętrzne i zewnętrzne - Dekoral
- kategoria kleje i fugi - Mapei
- kategoria grzejniki - PURMO
- kategoria kostka brukowa - Polbruk
- kategoria kotły grzewcze - Viessmann
- kategoria produkty gipsowe do wyrównywania i gładzenia ścian - CEKOL
- kategoria materiały wznoszeniowe - POROTHERM
- kategoria okna dachowe - FAKRO
- kategoria okna elewacyjne - OKNOPLAST-Kraków
- kategoria piany i silikony - SOUDAL
- kategoria płytki ceramiczne - Opoczno
- kategoria płyty gipsowo - kartonowe - Nida
- kategoria podłogi drewniane i laminowane - Kronopol
- kategoria pokrycia dachowe - Röben
- kategoria profile okienne z PVC - VEKA
- kategoria styropian - TERMO ORGANIKA
- kategoria systemy rynnowe - Marley
- kategoria tynki dekoracyjne - ATLAS
- kategoria wełna mineralna i skalna - ROCKWOOL
Rankingi poszczególnych edycji dostępne są na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl
Po rozdaniu nagród nastąpiła część jubileuszowa, bowiem ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. rozpoczęło swoją działalność 15 lat temu. Małgorzata Walczak, dyrektor generalna ASM przedstawiła historię firmy, następnie Elżbieta Syrda, prezes ASM, podzieliła się refleksjami z doświadczeń 15 lat działalności na rynku badawczym.