Budowlana Marka Roku 2013. Kolejna edycja rankingu
Rusz kolejna edycja rankingu na Budowlaną Markę Roku. Już od dziewięciu lat Instytut ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadza badania preferencji i opinii wśród blisko 2000 firm wykonawczych z całej Polski. Efektem tego przedsięwzięcia jest ranking marek materiałów budowlanych, który pomaga firmom budować swój rynkowy wizerunek.
Ranking Budowlana Marka Roku, opracowywany przez ASM, jest ceniony w środowisku za obiektywizm. Ankietowanym nie sugeruje się odpowiedzi, dlatego wynik klasyfikacji staje się miarodajny. To może stać się inspiracją do wzmożenia działań marketingowych, a gdy marka firmy osiąga już dobre notowania na rynku, pozycja w rankingu staje się dodatkowym profitem, wyróżniającym firmę na tle konkurencji. Klasyfikacja dokonywana przez ASM jest rankingiem obejmującym wiele segmentów coraz bardziej specjalizującego się rynku materiałów budowlanych.
A zatem warto wziąć w nim udział, jak i zapoznać się z jego wynikami, które corocznie ogłaszane sa podczas uroczystej Gali. Laureaci otrzymują tytuły Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku, co w tym roku nastąpi 13 czerwca. Zanim poznamy markowych laureatów rankingu Budowlana Marka Roku 2013, warto zapoznać z ideą tego projektu oraz wynikami badania przeprowadzonego w 2012 roku. To wszystko na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.
Informacji o rankingu Budowlana Marka Roku udziela Joanna Florczak-Czujwid (kierownik projektu), tel. 24 355 77 80, e-mail: [email protected]