Budowlana Marka Roku 2013. Kolejna edycja rankingu

2013-03-18 13:47
Budowlana Marka Roku 2013
Autor: ASM

Rusz kolejna edycja rankingu na Budowlaną Markę Roku. Już od dziewięciu lat Instytut ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przeprowadza badania preferencji i opinii wśród blisko 2000 firm wykonawczych z całej Polski. Efektem tego przedsięwzięcia jest ranking marek materiałów budowlanych, który pomaga firmom budować swój rynkowy wizerunek.

Ranking Budowlana Marka Roku, opracowywany przez ASM, jest ceniony w środowisku za obiektywizm. Ankietowanym nie sugeruje się odpowiedzi, dlatego wynik klasyfikacji staje się miarodajny. To może stać się inspiracją do wzmożenia działań marketingowych, a gdy marka firmy osiąga już dobre notowania na rynku, pozycja w rankingu staje się dodatkowym profitem, wyróżniającym firmę na tle konkurencji. Klasyfikacja dokonywana przez ASM jest rankingiem obejmującym wiele segmentów coraz bardziej specjalizującego się  rynku materiałów budowlanych.

A zatem warto wziąć w nim udział, jak i zapoznać się z jego wynikami, które corocznie ogłaszane sa podczas uroczystej Gali. Laureaci otrzymują tytuły Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku, co w tym roku nastąpi 13 czerwca. Zanim poznamy markowych laureatów rankingu Budowlana Marka Roku 2013, warto zapoznać z  ideą tego projektu oraz wynikami badania przeprowadzonego w 2012 roku. To wszystko na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl.

Informacji o rankingu Budowlana Marka Roku udziela Joanna Florczak-Czujwid (kierownik projektu), tel. 24 355 77 80, e-mail: j.florczak@asm-poland.com.pl

Budowlana Marka Roku 2013
Autor: ASM
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej