Na Warsztatach Handlowych – które odbywają się w różnych miastach Polski pod patronatem Zrzeszenia Montażystów Stolarki (ZMS) oraz Muratora – poruszane są takie tematy jak: perspektywy dla rynku stolarki, strategia dla firm handlowych oraz o sposoby na lepszą obsługę inwestorów. W warsztatach od stycznia 2014 wzięło już udział ponad 300 sprzedawców. Teraz będą się mogli kształcić samodzielnie, korzystając z wykładów wideo i opracowanych na ich podstawie podręczników. W czerwcu staną do egzaminu na profesjonalnego sprzedawcę – doradcę technicznego.
Najbliższe Warsztaty Handlowe odbędą się 29 marca na Dolnym Śląsku, podczas wrocławskich targów Tarbud (Hala Stulecia), a kolejne w kwietniu w Kielcach. Zgłoszenia na warsztaty dostępne na stronie www.AkademiaStolarki.pl i należy je przesyłać do biura Akademii: [email protected]
Liczba miejsc jest ograniczona, więc kto pierwszy, ten lepszy...

i
Warsztaty Handlowe są częścią programu edukacyjnego Akademii Stolarki, organizowanego pod patronatem ogólnopolskiego Zrzeszenia Montażystów Stolarki (ZMS). Szczegóły oraz harmonogram działań Akademii znaleźć można na stronie www.AkademiaStolarki.pl